Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Tuesday, April 10, 2007

HAPPY 79th BIRTHDAY TO ATOK AND HAPPY 6th BIRTHDAY TO FAREEZ DANIEL.
2 special people are celebrating their birthdays on 11th April ..... the eldest is my father Jellanie Hj.Manaff who is 79 yrs old A real bonus to be in this age and insya'allah I hope he will be given the best in health and many more years to be with us.You have been the pillar in our life since we were babies and you work hard to bring us up to be what we are now and without you I can't imagine how our life gonna be and I also like to say thank you mak for bringing us up as well to be good citizen and children.We will always remember to your teachings and word of advices.We can't repay you both enough hanya our doas to both of you.


The youngest is Aeez(anak kak lady) ..... aunty and all in singapore would like to wish you a Happy 6th Birthday.Semoga Aeez menjadi anak yg soleh dan menjadi kebangaan pada ibu and ayah.Hmmm.....kalau potong kek jgn lupa simpankan aunty sepotong ye?



Ini hadiah cake untuk Aeez......hahaha...... sedap tau:)





Once again happy birthday to atok and Fareez.



till my next entry............


Labels:

17 Comments:

Blogger aNIe said...

Hehehe...kak elle dah buat entry dulu...lady tunggu 12 malam...hahaha...

SELAMAT HARI JADI BUAT ATOK...moga atok diberikan kesihatan yang baik untuk sama sama melihat kebahgiaan anak2 bersama cucu dan cicitnya...bertuah atok mempunyai anak2 seperti kak elle & yang lain2...semuanya bertanggungjawab...

11:40 PM  
Blogger aNIe said...

Thanks kak elle for the birthday wish & entry untuk Fareez....tak sangkakan birhtday mereka boleh sama... :D

11:40 PM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

nak tunggu jam 12 mata dah ngantok ni...campurkan umur mereka berdua dah 95tahun...

11:45 PM  
Blogger Mama Sarah said...

Salam saya pada bapa Kak Elle. Pastinya beliau berbangga dengan kejayaan anak-anaknya. Selamat hari lahir.

7:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Salam untok Atok dan Selamat Hari Lahir, semoga senantiasa sihat dan bergembira disamping anak-anak yang tersayang.

Selamat Hari lahir juga untuk Fareez yang comel. Semoga menjadi anak yang soleh, bijak pandai dan baik budi pekerti.

7:15 AM  
Blogger Kak Elle said...

mama sarah...

terima kasih akan ku sampaikan kiriman salam mu :)


norabella...

hari ni I amek halfday leave ingat nak buat roti jala asal mlm ni mesti anak2 yg lain akan dtg untuk mengucapkan hari lahir pada bapak...jemput lah singgah kalau sudi ok?

7:19 AM  
Blogger maklang said...

Selamat Harijadi Atok and Aeez. Moga2 diberi kesihatan yang baik dan diberkati hidup semuanya. Panjang umur dan murah rezeki...

Jemput Nora je eh...nak merajuk lah...he...he...

7:45 AM  
Blogger maklang said...

This comment has been removed by the author.

7:45 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

jgn merajuk kalau lah kerteh my neighourhood jemput lah kita ramai2 sekali...hehe

cam mana ngan toy baru tu best kan?

7:57 AM  
Blogger Sya said...

Kak Elle .. Send my regards to ur father and wish him Happy Birthday for me.

Kak Elle I have replied ur email.. hope it is the correct one.

9:44 AM  
Blogger ween said...

kak elle, selamat harijadi buat ayah kak elle, semoga sihat sentiasa....

11:31 AM  
Blogger simah said...

Happy birthday to Atok and Fareez... wah...memang nampak sedap la kek tu akak :0)

1:31 PM  
Blogger Queen Of The House said...

Happy Birthday to your dad, Kak Elle. May he enjoy good health for many more years to come.

You're such a good daughter, Kak Elle. Ambik cuti lagi ....

2:44 PM  
Blogger Kak Elle said...

sya...

thanx but I dah dapat buat balik tadi pagi.


ween...

terima kasih ween dgn ucapan tu.

simah...
kek tu mmg sedap tapi muak kalau makan banyak....ada lagi dlm fridge tiap2 mlm I potong sikit and makan.

2:44 PM  
Blogger Kak Elle said...

queen...

thank you for the wishes....aha ambil halfday cuti nak masak sikit untuk menyambut nya.

2:47 PM  
Blogger pekan said...

hari ni nak nyanyi pulak la..

happy birthday to you..
happy birthday to you..
happy birthday to atok..
happy birthday to you..

:D

5:09 PM  
Blogger Kak Elle said...

pisces....

kena nyanyi kuat sikit tak dengar lah....haha...thank you.

7:12 AM  

Post a Comment

<< Home