Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Thursday, September 27, 2007


Its birthday time again in the Jellanie family and 28th Sept sees 2 birthdays in one day of father and son team.HAPPY BIRTHDAY TO MY BRO IN LAW SAAT AND NEPHEW SHAFIQUE semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur and to Shafique be a good son and success always


Today I have hensem no 1 coming to help the unfinish job carry forward from last tuesday.I told him I'll buy dinner on the way home but unfortunately I didn't get off from work till almost 6.45pm and so bought KFC chicken for iftar. and ofcourse by time I queque to buy and getting a cab home it was past the berbuka time.It was a good dinner in the end all gone ..... hahaha

Here's another slide of what Rudi did tonite....he changed the curtains in the guest room and datok's room and mine is temp as I don't fancy the yellow one I bought for my room but never mind I guess just use it eh and don't waste $$$ ......








till my next entry...............

Labels:

13 Comments:

Blogger MAMAMIA said...

I'm inspired by U, nak gantung langsir awal2. Dah keluarkan curtain dari simpanan, nak iron & InsyaAllah weekend ni nak gantung. Masalahnya, ada pulak tie-back yg dah hilang..Hmmm,

Syok dengar lagu2 raya ni.

11:06 PM  
Blogger Kak Elle said...

mamamia...

hehe tahun ni mmg saya awal dah buat gantung langsir...glad I bawa inspirasi to you ...lah mana pergi tie back tu?cari mama cari sampai dapat:)

baru i nak tukar lagu raya you dah masuk komen.

11:12 PM  
Blogger UglyButAdorable said...

kak elle...

ader e-mail add or phone number for me to tex nazrah's number?

she malu to give u la...

p/s: wahhh...tak hengat langsir tu!!!

12:36 AM  
Blogger Kak Elle said...

UBA....

will msg u re request tu...

whats hengat?tak faham

5:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Amboi kak elle, hensem nya...errr.., glamer nya langsir tu...berseri-seri lah! he..he..but seriously, helpers tu teramat lah rajin & baik hati menolong Wak nya eh! I tak nampak slide lah..tak tau kenapa.

8:08 AM  
Blogger Cat Cat said...

Kak Elle,
Cantiknya curtain kak elle tu... Loved the colours... Hensem 1 and 2 dah berpunya ke..? Saja nak kepoh... kekekeke.

11:04 AM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

hensem2 mmg patut tolong wak dia...hehe....they are good boys willing to help when ask for:)


cath...

thank u cantik ke curtains tu?....hey boys aunty cath want to know if you guys are attached?dia nak recomment kan anak dia annabel agak nya.....hahaha

8:16 PM  
Blogger maklang said...

nanti mintak yang hensem2 tu datnag rumah maklang eh...kat sini masih belum gantung lagi langsir, masih dalam plastic bag!

8:59 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang ....

jauh nya nak export si hensem2 tu...maklang tak takut ke nanti anak dara maklang terpikat?...hahaha

9:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ramadan birthdays ya?:)
I was born during Ramadan, hehe

9:43 PM  
Blogger Kak Elle said...

hazia...

ramadhan baby eh?nasib baik tak di bagi nama RAMADHANLIZA....hehehe

9:47 PM  
Blogger Mulan said...

happy belated birthday to bro saat & syafique... apa aunty elle kasi tu for yr birthday..?

walllaaaa... raya betol kak elle with new curtains tu!! cantik, cantik..!! and the food, geram.. geram..!!!

12:24 AM  
Blogger Kak Elle said...

mulan...

tak tukar tiap2 tahun lah mulan ni every 3 yrs after recycle balik...

food?KFC aje and the fried rice main hentam aje...dimsum frozen just put in steamer.

5:22 AM  

Post a Comment

<< Home