Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Friday, September 21, 2007


Its birthday time again in the Jellanie family and 22nd Sept is the birthday of another dear sister Ram.


I think Ram look different from any of us but she still has that anak cheeno look ..... hahaha .....she is soft spoken but don't ever step on her tail she can barks and I've seen it .... serammmmmmmmmmmmm.





Ram here's wishing you a happy birthday and may all your dreams come true and semoga di - murahkan rezeki dan di - panjangkang umur.



I have ordered a special present for her from maklang - non other than maklang's handwork ribbon emboidery bag .... a beautiful bag indeed and I hope Ram will like it :)

Ini dia bag yang I ordered from maklang her beautiful handiwork - labour of love.....
thank you maklang for doing it on time for me.



Bersama Ram and Aini di Coloseum -Rome June 2007..... 7 wonders of the world:)




till my next entry ......................




















Labels:

12 Comments:

Blogger Ajzie said...

Happy Birthday to sis Ram. Moga di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki..


p.s
cantik betul kerja tangan Mak Lang kan ..

11:49 PM  
Blogger Kak Elle said...

ajzie...

TQ...tu lah I kata 'Labour of Love'..maklang is a very gifted person:)bolih membuat segala2 kuddoos 2 maklang.

5:12 AM  
Blogger Unknown said...

Salam Kak Elle...
Selamat hari jadi Kak Ram. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberkati ALLAH selalu. Amin.
Mak Lang... cayok!!!
Kak Elle pun cayok!!! He he he...

6:12 AM  
Blogger Kak Elle said...

OD...

thank u OD apa makna cayok?kalau bahasa mandarin cayoh cayoh tu cepat cepat...hehehe

6:16 AM  
Blogger maklang said...

Selamat Hari Jadi Kak Ram...semuga panjang umur dan murah rezeki.

Maklang tak dapat pulak nak view bag tu kat blog kak Elle...kena view kat blog sendiri punya.

Hari kerja half day, akak nak masak apa?

7:25 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang tak dapat tengok gambar bag tu ke?kan ada:)

kalau dapat recipe ikan bakar siakap bolih juga masak tu agak nya untuk berbuka...hehe

7:27 AM  
Blogger Cat Cat said...

kak elle,
Selamat Hari Jadi to Kak Ram...
Cantik beg hasil kerja tangan maklang. I'm sure Kak Ram will like it...

9:47 AM  
Blogger Kak Elle said...

cath...

memang cantik sekali buatan maklang ni and she's a very neat person too:)

cath maybe you can promote for her kat america tu...nanti nama maklang famous satu entorio:)

12:04 PM  
Blogger simah said...

happy birthday kak ram...wahhhh hadiah ll the way from mak lang's artwork..cantiknya.....!

3:12 PM  
Blogger Kak Elle said...

simah...

thank u on behalf from kak Ram:)
yes beautiful artwork from maklang...hopefully dapat I advertisekan for her....haha

4:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice gesture, I've always wondered what it felt like to have a sister:)

11:14 PM  
Blogger Kak Elle said...

hazia...

oh you the only girl in the family? ni mesti anak kesayangan mak and bapak kan?haha...

having a sister is fun lots of things you can share and do together and so far alhamdulillah we have no problem at all even when we were young...

11:24 PM  

Post a Comment

<< Home