Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Monday, January 08, 2007

Sya this clip is dedicated to you and all Shahrukh Khan fans.

For one I never watch hindi movie until I went to my sis place and they were playing this movie and I just fell in love with this guy ...wait not with him but his acting lah...I will only watch it when there are others watching it but to watch it alone I find it too long so may not finish the show.I know my sis Lina and family watch a lot of hindi DVD and also my sis in law Saba, so if I want to watch Sharukh Khan I have to go there.I heard from a reliable source that Sharukh is coming to sg as he has kindly donated to an orphanage here 'Darul Ekshan' that lunch is on him....I wonder when? Adah can you get more details so we can go and see him please.

Enjoy the clip folks ..... fyi I never get to watch this movie till the end but I guess the ending is always good.

Labels:

13 Comments:

Blogger aNIe said...

Kak Elle...lady is one of his fans...dulu die hard fan lah...sekarang biasa-biasa aje...still love his acting & the way he sings & dance...(walaupun dia miming tapi penuh perasaan...suka sgt...thanks kak elle...hehehe

9:12 PM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

I tak lah minat sangat tapi dah takde lain show bolih jugak...hehe

9:21 PM  
Blogger Mama Sarah said...

I remember so well, it was my cousin who introduced me to Hindi films in 98. she said, she has never liked hindi films until she watched KKHH. since then- i was like hooked! nasib baik tak permanent. I stopped watching when i was pregnant with Sarah. That was 2003.

I recommend you watch that movie sampai habis though :)

10:14 PM  
Blogger Sya said...

Saya suka lagu ni kak elle thanks.. sampai pinjam laptop kat rumah kawan ni tak sabar nak tgk posting kak elle utk sya he he he tq

10:15 PM  
Blogger Kak Elle said...

mamasarah...

ok a must watch till the end eh?but story too long....

Sya....

kesian nya tapi best kan?wait for my next video u akan ketawa pecah perut pulak.....hehehe

10:42 PM  
Blogger maklang said...

teringat masa angah kecik2 dulu...entah berapa kali dia tengok cerita nih...maklang pun ikut tengok sama...

11:12 PM  
Blogger simah said...

sekarang orang masih gilakan cerita hindustan ker akak?

thanks for the recipe sardin roll..esok nak try... lepas beli barang barang dia la kan :0)..maybe kalau tak bubuh sardine..boleh la kot bubuh hot dog ka...daging ka...hmmm.. what do u think akak?

3:07 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...
actually maklang I can't remember much abt this movie pasal tak tengok sampai habis...anak2 sedara yg comel2 tu selalu juga nyanyikan lagu ni.

simah...
tentang gilakan cerita hindustan tu sorry lah no komen mungkin ramai peminat afterall kat sg mana ada cerita melayu kat cinema.
ok must try the sardine roll,u can also use corned beef if u like.

3:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sorry K.Elle, no news yet.

7:47 AM  
Blogger pekan said...

firstly, nak wish happy besday to kak elle nieces & nephews.. moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki..

filem kkhh nie jugak yg buat sy memula terminat ngan filem hindi.. tgk ulang2 pun tak per..

10:25 AM  
Blogger Kak Elle said...

adah...
let me know once u have news eh....


pisces...
TQ for the b'day wishes...haha u pun minat cerita hindi ke?

7:23 PM  
Blogger simah said...

dah try..i made 6 pieces of sardine roll..pakai tuna..ingat nak makan satu n the rest 5 nak distribute kat my sis in law depan rumah....tengok tengok ops.. terlicin pinggan n i am supposed to be on diet!! lagi plan nak diet lagi makan banyak hahahah i am a hopeless case of obesity hahah

thanks 4 the recipe.. i think i may use ur method for my next entries in my zaim ladies recipe book.. slide with instructions lagi senang nak ikut :0).. curi idea yea akak :0)

3:00 PM  
Blogger Kak Elle said...

simah...

no problem with slide showing step by step make it easy for everyone.Glad u dah cuba..wah habis licin pinggan apa macam ni...hahaha

7:24 PM  

Post a Comment

<< Home