Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Sunday, December 31, 2006


SELAMAT HARI RAYA HAJI
khas untuk semue anak2 sedara yang selalu melawat your big aunty's blog dan kekawan from the blogland.

Hari ni sama macam hari2 lain pasal kami tak menyambut semacam Idilfitri.Masak pun sederhana jadi tak lah sebok sangat.Di bawah ada gambar untuk sajian hari ini and sorry lah samosa dah habis di goreng jadi tak ada gorengan:) Adah the red basket looks nice with the bread in it rite?












To all my nieces who frequent this blog and to all friends of the blogland.Nothing much for today just curry chicken with french loaves and fried mee.I may go down later to see if the makcik stall open or not so I can get some epok2(karipap lah Simah)then perhaps can fry some.Actually I need a hair cut very badly its getting very unruly....yeah go for a hair cut for the new year look...hehehe..

Until I update again later this afternoon if time permits ....





8.30pm
Everyone gone and I am home alone with father,kitchen being cleaned and I am ready for the evening tv shows.Two of my sisters and family gone to watch the countdown 2007 mm.....I'd rather be in my bed zzzzzzzzzzzzz....hehehe.We had lots of other food beside what I cooked today that I had to ask my sisters to pack some home.The girls were playing with my camera and here's what they were up to.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ok akak..epok epok..= karipap.. thanks :0) saya tak terbuat lagi karipap pun..rsepi si mulan dah kasi...

menu nampak simple.. tapi in my eyes... terliur gila...bila hari raya mcm ni memang teringin nak masak makanan mesia.. instead of eating chocolates ..dessert... börek ja bila bayram.. tapi kalau masak pun tarak sapa nak makan heheh so saya tak buat..
enjoy the day! :0)

4:08 PM  
Blogger Kak Teh said...

selamathari raya to u too. We had a nice time at a friend's. Rumah kawan ni macam pusat makanan - apa-apa function pun di rumah dia banyak makanan. we had laksa kedah, nasi lemuni and rendang ayam, ketupat nasi and banyaaaaak lagi. selepa tu bolehbawa balik lagi.

4:24 PM  
Blogger Kak Elle said...

simah...

nanti bila mesia makan lah puas2 ok...selamat tahun baru to you and family.


kak teh...

best nya dapat makan nad bawak balik lagi...ramai yg dtg tadi adik beradik ada bawak cake marble,udang goreng tepong,nasi kuning with ayam masak merah and satay goreng.Complete nasib baik tak masak banyak2.

7:53 PM  

Post a Comment

<< Home