Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Tuesday, August 12, 2008

I cried today.......

Yes I cried today just around 12.30pm .... I couldn't control myself ... tears just rolled down my cheeks ... its no use I have to stop before a student or staff walk into my room and all because...........



*








*








*








*








*








*







*







*









I was reading this book .... it was so touching mah .... hehehe .... a good book am yet to finish it....and in between reading I have to complete the muffler too otherwise Hannah will kill me .... oh please don't ah Hannah.




At last at 4pm its done ..... how cantik tak?



I also received this parcel above from Silver sarina this afternoon am yet to open and see ... lets wait till I get home ok ... thank you so much rina I am sure whatever it is I will surely love it as it comes from someone dear..... hmm....if you want to know what I got from her wait till my next entry.




Labels: ,

26 Comments:

Blogger cikMilah said...

Uishhhh....saspen... saspen ni... ingatkan apa la tadi yng buat akak vogue ni nangis...he he he
Tengok parcel tu , saspen jugak lagi...:)

5:23 PM  
Blogger Kak Elle said...

cikmilah...

ingat nak buat macam novel tu ... hehehe .... sungguh sedeh betul membaca nya.

nak tau apa dlm parcel tu ... sabar menunggu ye?

5:30 PM  
Blogger Neeza Shahril said...

kak elle ni macam neeza jugak.. baca novel boleh nangis.. kadang2 sampai sedu sedan.. kalau tengok tv pun neeza boleh nangis.. husband neeza dah tahu dah.. kalau cerita sedih2 tu, mesti dia usik neeza..

kak elle.. lovely lah muffler tu.. tapi kat sini tak applicable sebab takde snow.. hehehe..

6:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

uii kakelle.. tunggu le sampai part ahmad fuad muncul blh le kakelle senyum simpul dn senyum simpul dn senyum simpul dn senyum simpul dn dn dn...

-nor ash burn-

6:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

kakelle.. tak puas hati la.. nk tau jgk kenapa kakelle blh sampai menangis bila bc bk tu ha?

-nor ash burn-

6:53 PM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

mmg terguris hati ni bila part sedih...

sama lah nonton tv pun kakelle melilir air mata agak kita ni sama very romantic and sensitive...hehe

7:13 PM  
Blogger Kak Elle said...

nor ash...

tlg jgn cakap lagi nak baca sendiri nanti dah tak suspence pulak...hehe..

nak tau nape I menangis??sungguh sedih bila dia melihat jenazah Jeff...very sad bila baca I can merasai nya.

7:15 PM  
Blogger Abang Long said...

Alahai... suka baca novel ? Peminat Aisya Sofea.

Jom ke - http://alaf21fc.blogspot.com

2:09 AM  
Blogger Kak Elle said...

abg long....

1st time saya baca novel Aisya sungguh terharu dgn tulisan dia...akan membeli novel2 yg lain dr nya soon.

6:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

alahhh aunty nurse nangis ke? ummi nangis sampai bengkak2 mata bila baca ayat2 cinta.. dvd dia dah keluar kat sini tapi ummi tak nak tenguk sebab tak nak mencemari the nice stories in my mind hehehe.. movie dia dah dicommercializekan terlalu banyak..

7:31 AM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

tu bermakna kita ada feelings kan kan kan?hehe
a very touching scene esp when she saw jenazah tunang dia I can feel it for her deep down.

7:35 AM  
Blogger Norabella said...

Kak Elle...tu belum lagi part dia berpisah dan bertemu semula dengan Ahmad Fuad....ha..ha..ampun..mesti kena marah nanti!

Norash - Nampak gaya kak Elle dah terkena penangan Aisya Sofea lah.

Lepas ni jangan lupa cari Sehangat Asmara - Aisya Sofea ...memang hangat! Best seller tau!

7:55 AM  
Blogger Cat Cat said...

Aiyo Kak Elle, you buat I panik aje.. Ingatkan nangis apa hal.. Rupa2nya baca buku romance... Phew!!!

7:58 AM  
Blogger Kak Elle said...

nora....


sshhhhh...... jgn continue nanti dah tak suspenseeeeeee

ok nnt cari buku tersebut:)

8:59 AM  
Blogger Kak Elle said...

cath...

ikut cara penulis lah biar nampak seronok sikit membaca .... hehehe

8:59 AM  
Blogger silversarina said...

salam,

ingatkan ada pelajar sakit sampai akak nangis...hehehe.

usahlah cerita kisah parcel I tu dalam blog...malu lah :P

10:04 AM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

suspen sikit kan konon nak ikut ala2 penulis:)

eh apa nak malu dtg nya dari org istemewa dgn iringi kasih sayang mesti nak tunjuk jugakkkkkkkk

10:08 AM  
Blogger maklang said...

kesian dia...relaxlaa kak cerita aje tu...


cakap mcm i tak nangis bila cerita2 aisya sofea...

10:29 AM  
Blogger Mulan said...

bikin suspen je kak elle ni.. belum dapat masa utk start baca novel2 ni..

housewife tapi keje non stop lah..

bila nak datang sini?? or wait for me december nanti ya.. hope jadi pi sg.. sales, sales..!!!!

10:36 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

macam mana tak melilir sedih membaca nya.

10:52 AM  
Blogger Kak Elle said...

mulan...

mana pergi masa ah? belajar RE eh?

december when?may not be around maybe gg to states for a break.

10:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

mmg setuju dgn nora.. lepas nie kakelle MESTI DAN DIMESTIKAN MEMBELI SEHANGAT ASMARA... JANGAN TIDAK TIDAK! nnt blh le jatuh cintan dgn zainal arief plk! nnt blh la kekelle buat penilaian.. nakkan si fuad tu ke atau si zainal yg kureng sikit romantiknya tp very le the gentleman!

-nor ash burn-

10:56 AM  
Blogger Kak Elle said...

nor ash....


stop stop stoppppppppp

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

kakelle...hehehehe

-nor ash burn-

12:37 PM  
Blogger aNIe said...

Kak...lady pun terjatuh cintan dgn Ahmad Fuad bila baca buku ni...sedihnya...tapi memang two thumbs up...lady nak rekemen akak beli pulak...Adam dan Hawa...Best gilerrrr...heheheh

12:18 AM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady....

mmg susah nak cari hero mcm AF KAN?

OK nanti saya cari adam dan hawa ye.

6:16 AM  

Post a Comment

<< Home