Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Thursday, August 14, 2008

Busy day .....

Hari ni sibuk bukan sikit tapi banyak.... beds in sick bay laku semua sehari ni .....sampai tak sempat nak mengait or baca buku....





Ni gambar anak jepun ... budak2 ni exchange student dari Osaka for 1 week ... there are 14 of them 8 girls and 6 boys but only these 2 girls only been resting at the sickbay,they are both 14 yrs old.The one with towel on her shoulder ws having menstrual pain and after I gave her a hot compress after half an hour ok sikit and the one with hair covering the eyes is Mayu ... headache.The last 2 days they both been resting for 2 hours .... maybe missing their mothers and first time out of Japan.They will be at the school for another 2 days then home sweet home.



This afternoon from 2pm students keep coming and everyone seem to be needing the beds until all 4 beds all occupied ... no room for some ... kena Q.... hehe all kinds of complains from stung by wasp until elbowed by the senior during ball game.......macam2 aje budak2 ni.
Ingat tak the 13 yr olds yg kata 'nurse your fingers so cool"...huh ni lah dia hari ni dia kena elbowed by budak besar playing ball and he hurt his neck and felt giddy etc...agak nya cuma nak tengok aunty nurse tu tak?.....hahahaha .... atau pun nak ponteng French lesson!!

Just as well I am occupied otherwise knit..knit or read ...read and cry .... hahaha









till my next entry.........

Labels:

10 Comments:

Blogger silversarina said...

salam,

sian akak busy dengan ramai pesakit , tak pe bila dah lengang boleh baca novel balik, salam hujung mibggu buat akak.

3:43 PM  
Blogger Kak Elle said...

Rina...

agak 2-3 hari bergaji buta hari ni dia suruh keje lebih sikit:)

ni dah 4pm dah reda asal yg 12-14yrs dah balik tinggal yg yr 3-6 balik 4.30pm...after CCA sampai 6.30pm.

4:02 PM  
Blogger Queen Of The House said...

Maybe that girl sakit kepala because of all that hair obstructing her eyesight ;-)

4:08 PM  
Blogger Kak Elle said...

qoth...

haha..I think change of air and also our canteen food tak sama ngan kat Japan...btw rambut dia tebal...

4:14 PM  
Blogger The Embroidered Home said...

malam semalam tu...tido cepat. pukol 10, bila dah terjaga tak boleh tido sampai pukul 1:30 kot. he..he..

anak2 jepun ni tinggi2 jugak ye...

10:01 PM  
Blogger Neeza Shahril said...

bestnya dapat jumpa anak2 jepun..
diorang tu okay tak kak elle?
maksud neeza.. ada tak yang berlagak macam certain anak2 ar@b ni?

3:30 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

oh ingat night duty:)

tinggi?for 14 yrs old dia org pendek lah maklang macam 10 yrs old...haha

5:15 AM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

anak2 jepun ni very polite .... dia org kan famous dgn tata-tertib budaya jepun .. cakap pun hormat.. kalau lah budak2 semua macam mereka aman guru2 mengajar:)

5:17 AM  
Blogger Ummi365 said...

wah full house nampaknya kak elle. diorang tu sebenarnya nak attention aunty nurse je.. nak dibelai manja.. kalau ummi pun nak jugak..nanti ummi pura2 sakit suruh hantar ke sg.. biar aunty nurse jaga ek..

8:12 AM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

kalau ler ummi sakit by the time sampai sg dah baik terus gi shopping:)...hehe

9:09 AM  

Post a Comment

<< Home