Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Tuesday, July 22, 2008

Happy 17th birthday .....








Happy 17th birthday to Nurul Shakira aka shasha and here's wishing you lots and lots of birthday to come.May you be successful in future and make your parents proud of you...study well and get your diploma.

New update...

If you've been following this blog I don't have good news as yesterday RG smsed me to inform me of the sad news.I have asked her permission to put it up as an entry.Her PET Scan result showed her cancer has spread to 4 other areas(which I will keep to myself for now) and she is now waiting for the surgeon to fixed asurgery date.She will also be going for chemotheraphy but unfortunately her veins collapsed so am looking for a 2nd port so chemo can begin soon.

To my dear sis RG be strong and we are here to give you moral support and wishing you all the best.What been install for us by HIM we can't avoid but will brace it gracefully.

To all my dear friends in the cyber world do put our hands together and pray for a miracle recovery for Raden Galoh.



The whole day yesterday I tried to finish this book above and alhamdulillah managed to complete it at last .... Nor Ash congrats for a good book again but can the next book please make it more challenging in the love affair? Overall this time it keeps me going wanting to know what happen and of course the lopes came a bit too late .... hahaha
What was the problem that Zulkarnain stay away from Syikin??? did I miss something in the plot?






till my next entry...........

Labels:

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kak elle..

now u make me confuse who this guy by the name of zainuddin suddenly popping up in my novel? n how challenging do u want the love affair to be? is it the kind that can drive u up the wall in sweat n ur heart bitting non-stop? hahaha i still need to learn..

anyway tks for the review.. it does help!

-nor ash burn-

10:56 AM  
Blogger Kak Elle said...

nor ash...


oopppsssssss mana dtg zainuddin eh?haha zulkarnain lah...so sori..love affair yg bergelora next time biar ada sikit storm in the story..bolih kan kan kan?

11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

kak elle..

the next time sy kena jd jiwang2 sikit le agar love affair blh bergelora mcm tsunami! ekekekk

zulkarnain stayed away from syikin sbb dia rasa syikin tak setaraf dgn dia yg ada kelulusan dn berjawatan tinggi.. ( cuba lihat bab 22 m.s. 161-168 )

-nor ash burn-

12:43 PM  
Blogger Neeza Shahril said...

happy birthday to Shasha.. may her life fill with joy and happiness. Shashah ni niece Kak Elle ke? sweet macam auntie dia jugak.. :)

Sorry to hear about Raden Galoh. It must tough for her. Hopefully things will get better. I heard about a friend of my friends who suffers the same thing. Stage 4 jugak. Tak tahu lah latest cerita dia..

amboi kak elle.. cepatnya habis baca buku tu.. nanti boleh baca buku lain pulak..

12:47 PM  
Blogger Norabella said...

Kak Elle...tu ler...I asked Norisah the other day remember? Ada apa dengan...Zahin, Zulkarnain dan Zakuan???? I agree with you.. the next book must have more gelora jiwa kind of thing...

1:24 PM  
Blogger Kak Elle said...

nor ash...

hahaha....biar bergelora macam P Ramlee dan Saloma tau:)biar sikit excited tak nak too soft cinta tu..bagi semangat pada pembaca so tak bolih letak buku tu...hehe

1:35 PM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

yes shasha is my niece:)

I rasa sedey bila RG sms memberi tau keadaan dia.

skg kena continue ngan knitting dulu.

1:37 PM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

yg bercinta asyik give way aje kena keras sikit next time ... hahaha....lontong,lopes next punya lepat kot:)

1:38 PM  
Blogger maklang said...

maklang tak berkesempatan nak beli buku tu lagi...

happy birthday untuk si gadis manis itu...

untuk RG , moga2 tabah menghadapi segalanya...kami berdoa semoga chemo berjalan dengan jayanya..amin...

3:08 PM  
Blogger aNIe said...

Happy belated Birthday tu Syakira...

To RG...semoga ditabahkan hatinya menghadapi segala dugaan Allah dan semoga segalanya akan kembali pulih...Ameen...

3:52 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

gadis ayu tu adik Huda:)

ye untuk RG kami semua berdoakan yg terbaik.

4:14 PM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady..

TQ on shasha's behalf...

Big hugs for RG from all of us.

4:15 PM  
Blogger cikMilah said...

Salam..finally I buy novel NAB dekat QB hari tu. Sebelum ni tengok jer...kakElle punya promo ni , tak tahanlah!
Happy Birthday gadis manis tu...
Doa untuk RG, semuga terus di permudahkan segala urusan dan diringankan kesakitan..

6:18 PM  
Blogger Kak Elle said...

cikmilah...

baca jgn tak baca ye..hehe
lepas tu beli lah all her past novels.

TQ on behalf of Shasha:)

Insya'allah semoga segala nya diringankan untuk RG.

8:32 PM  
Blogger  Lee said...

Hello Kak Elle, I really regret read of RG's health...
she is a strong woman...and yes, my prayers will be with her at this time.
I will have faith and hope she will recover.
Best regards, Lee.

10:42 PM  
Blogger Kak Elle said...

u.lee...

Thank you for dropping by:)

Yes we are all sadden by it and like you we too are praying for a miracle recovery for her.

6:29 AM  
Blogger silversarina said...

salam,

Happy birthday shasha, semoga sukses selalu !!

Airmata saya tersu menitis bila dapat sms hari tu tapi saya tau RG seorang yang tabah,semoga beliau terus kekal tabah dengan segala ujian dariNYA.

6:58 AM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

salam kembali and TQ.

Saya pasti RG is a strong person dan akan tabah dgn segala nya.

9:35 AM  
Blogger ummu asiah said...

Kak elle..

Terima kasih kerana masukkan update on RG..memang menunggu update di blog dia since monday..

Kita semua akan mendo'akan utknya..keep us updated....

As for the novel..teringinla nak beli next time singgah MPH..dah lama tak baca novel mcm ni..sdg cuba habiskan Manikam Kalbu..1st time baca novel Faisal Tehrani

10:15 AM  
Blogger Kak Elle said...

ummu asiah...

Saya minta kebenaran dr RG dulu ye lah mesti ramai yg tertunggu berita...saya sungguh sedeh bila terima sms dr nya on monday sampai tak terkata....semoga RG tabah menempuh nya.

Beli lah novel tu ummu asiah jln cerita bagus:)

10:27 AM  

Post a Comment

<< Home