Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Saturday, July 12, 2008

Kasih antara kita........

Today saturday 12th July I get to meet up friends from the blogland again and of course beautiful novelist Norisah A Bakar.I got a copy of her latest book 'Kasih Antara Kita' and thanks to Norabella this meeting was made possible.There were 6 of us including little Bella who seem bored to be amongst the adults .... hehehe ......









Today MJ brought with her a birthday cake to celebrate Norisah's birthday that falls next week .. thank you MJ for being so thoughtful actually I don't know ... sorry eh Nor.MJ also brought along epok2 (curry puff)and then she herself is fasting ..oh dear how can we eat infront of her .. not fair rite?







Our group photos and MJ doesn't want to be known (ada malu sikit)and the other lady is Elva(correct me if I am wrong ye?)She just delivered a baby girl last month and will be going to Vancouver to join her hubby and continue with her studies too...good luck my dear.




Us again with MJ ala Michael Jackson .... hehehe ... jangan marah ye saya suka nah bergurau.


ps ... our meeting place was @ Food Culture at CCK hence pictures of chicken in the background.











till my next entry ..............

Labels:

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kak elle.. cepatnya dh masuk blog hehehe anyway nk ucp terima kasih kerna dtg memeriahkan suasana.. mmg enjoy sesangat td! tks again!

-nor ash burn-

9:23 PM  
Blogger Kak Elle said...

nor ash...

I am a fast worker..hahaha
ye saya pun enjoy tadi lama tak bersua kan? Must arrange another gathering nanti.

9:27 PM  
Blogger silversarina said...

salam,

baru tiba rumah... bestnya jumpa gang bloggers lagi....

btw, rasa tau je apa yang dikirim untuk wanmommy.... thank you.. nak mandi dan nak landinggggg :P

9:31 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

mana tak tau gambar terpapar tu huh...hehe

alhamdulillah semua selamat di NS skg turn Kemaman pulakkkkkkkkk

9:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi, dah lama tak sempat jengok.
Alamak, u were just in Genting:)

11:33 PM  
Blogger Kak Elle said...

hazia...

Genting trip mendadak .. no time to contact anyone or meet.

Bila nak mai sini lagi?

5:44 AM  
Blogger maklang said...

sedapnya nampak kek coklat tu...(teringat kek harijadi dari kak elle dan nora last year ..)

9:34 AM  
Blogger zino said...

seronok dapat jumpa blogger.. list blogger yg zino dah jumpa makin bertambah hehe

10:30 AM  
Blogger Norabella said...

Wah...mmg seronok kan? Yes, that is Elva. Norisah yang birthday, I yg dapat cake nya :)

10:39 AM  
Blogger Neeza Shahril said...

bertambah lagi rakan blogger yang kak elle jumpa kan..
neeza ni susah sikit nak bertambah sebab jauh sangat duduknya...

1:52 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

bukan nampak sedap mmg sedap rasa nya:)

2:10 PM  
Blogger Kak Elle said...

zino...

dah pernah berjumpa cuma elva sahja first time...dr takde sampai penuh kan list yg zino dah jumpa?

2:11 PM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

tu yg di kata rezeki kan?epok2 tu mlm baru I makan...masih teringat chicken rice tu ... my friend yg suppose to come in the end tak nampak pun batang hidung dia...kalau tau makan chicken rice lagi best...hehe

2:13 PM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

kakelle dah berjumpa mereka cuma elva yg belum jumpa...

nanti neeza balik mesia bolih lah buat gathering bloggers ok?

2:14 PM  

Post a Comment

<< Home