Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Tuesday, July 15, 2008

Interlude ......








Interlude from knitting for a while since I have 4 good books to read and esp the one above dah tak bolih nak letak .... hehehe ....




I know I have about a dozen of headbands to knit upon request from friends and family and thank you for the support.I will get to it once I am done with reading .....
Infact I also have a muffler to knit for my niece who has left for Uni in Australia and will c/o my nephew Rudi who will be going next month.A couple of caps too in my Q to knit .... hope to find time:)


Since sunday I am on my own and when night time comes I feel lonely unlike before when arwah bapak in hospital or on holiday I don't feel it but now I just don't feel comfortable being alone and hope it will go away soon.I was unable to close my eyes till past 2am and at 6am need to get up to get ready for work.No more Wati so have to do things myself now .sob..sob so sad lah .... washing and ironing and cleaning the house ... after 4 months of not doing all these I've become lazy now .... hahaha
Foodwise no problem just eat what I have in the fridge or buy food home.

Last night I pack an overnite bag and sleep at my sis Lina's place and tonite may go to Aini's place since she has a room for me so may become a perm resident sometimes ... hehe
I will go home weekends and do my house cleaning and billings.


Any volunteers to stay with me to keep me company????




till my next entry....







Labels:

16 Comments:

Blogger maklang said...

sedih baca entry akak kali ini...take care..

nak teman tu agak payah..ada lelaki kiri kanan nih...he..he..

pastu..takkan sedozen je nak buat kan...maklang punya je dah berapa dozen order ari tukan...

11:56 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

kalau maklang tak leh temankan apa kata saya aje tinggal kat Kerteh ek?..hahaha

maklum lah maklang kan skg ada 2 suami nak jaga...yg ori ngan spare yg takut dgn kehkehkeh tu...

ML marah nanti yg lain kalau saya bagi ML 1 dozen ... hehe

12:09 PM  
Blogger Neeza Shahril said...

biasa neeza dengar kes macam ni..
mungkin kak elle kena selalu tidur rumah adik2 kot.. sampai kak elle dah selesa sikit..

sabarlah kak elle ya..
apa kata kak elle apply kerja di Saudi ni? hehehee

12:59 PM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

tapi rumah sendiri tak sama ngan org lain kan?...balik nak lepak berjam2 pun tak kisah.

kerja kat saudi??? tak nak nanti tak dpt makan yg sedap2...hehehe

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

kak elle,
boleh geng dengan sahabat lama saya dari zaman sekolah lagi... gila buku!! nama dia masni...

maybe boleh jadi closed friend dengan dia... :-)

4:17 PM  
Blogger Kak Elle said...

suealeen ...

gila tu tidak but to rest my fingers from knitting...skg practise mata lak membaca:)

8:58 PM  
Blogger silversarina said...

1/ Selamat Pengantin Baru buat Ros Aini, InsyaAllah bahagia selamanya.

2/ memang akan ambil masa untuk hilangkan rasa sunyi sebab akak dah lama tinggal dengan arwah Bapak. Kami doakan agar akak tabah .

3/ anak2 dara tu memang nak pergi tapi tak dapat green light dari ayahnya , kalau tak , dapat jugak temankan akak buat 2/3 hari .

9:20 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

1 TQ

2 INSYA'ALLAH hari ni kat umah Aini pulak.

3 alamak Mr Anuar bagi can lah kat budak2 tu ... kalau tak bawak sekali wanmommy sekali...hahaha

9:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

alah cedih baca entry kali ini.. if i am nearby i wish i can accompany you.. tapi jauhkan..

sabar kak elle, one day the feeling of loneliness will go away when you are used to it.. alhamdulillah kak elle ada adik2 yang nearbykan bolehlah hilangkan rasa lonely tu.

11:11 PM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

resah bila nak tido asyik teringat aje..its all in the mind.

6:36 AM  
Blogger sakurasa 2 said...

kak elle jom jalan2 rumah sakura di seberang he he he

11:24 AM  
Blogger Kak Elle said...

Sakurasa....

bolih amek cuti masa cuti sekolah aje lah

2:44 PM  
Blogger Mulan said...

kak elle, maybe december ni.. another trip to sg. he he.. sale, sale..

datang sini lah..

5:47 PM  
Blogger Kak Elle said...

mulan...

best best...but Dec I maybe in states for a break lahhhh.

6:44 PM  
Blogger sakurasa 2 said...

akak jom jom ke blog sakura he he he

11:29 AM  
Blogger cikdinz said...

mcm mana nak teman. jauh nyo...

2:26 PM  

Post a Comment

<< Home