Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Monday, January 21, 2008


Surprise visit...


I gave this young pretty lady a surprise visit yesterday ..... so sorry eh Nazrah.It must be a shock to you to see me at the door eh?


I happened to be around at Tampines to attend a wedding and brought the gift for the baby thinking that I can drop it into the letter box but after reaching the designated place I decide to go and knock..knock..the door instead.....and 'ole ..... Nazrah was caught redhanded .... hehehe.... she smsed to say that I didn't give her a chance to glam ..... hahaha ..... Nazrah I like the ori a pretty young lady:)

I was there to pass her some booties sets that I knitted for this lovely baby - Arzachel .... saw him fast asleep(photo taken from her blog).I hope the stuff I knitted will fit him.

To Nazrah who will be leaving to be with her hubby in Dubai this thursday my doas for a safe trip esp with 2 young tods in hand.Who knows I'll be knocking your door too in Dubai.......hahaha

till my next entry..............

Labels:

22 Comments:

Blogger Makcik Runner said...

salam kak elle!

seen u around, thot i'd give u a friendly hello. u must be everyone's favorite blogger coz u love to drop surprise (present-wise la)..heheh

cheers!

9:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kak Elle, Arzachel looks sooo handsome kan? Got your message this morning.

Btw, I dah cuba makan kat Resto Surabaya last Saturday with my family. I think I still like Ayam Penyet Ria..he..he...

9:51 AM  
Blogger Ummi said...

Kak Elle, ayam penyet tu apa? semalam kat radio era pun si aznil dok sebut pasal ayam penyet with Alif Aziz, the singer from S'pore tu.

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ummi, (kak Elle, I tolong jawabkan..). Nasi ayam penyet tu hanya lah nasi biasa dengan ayam yang di goreng garing, lepas tu di ketuk (penyet in javanese - cam di kemek kan) di makan bersama ulaman timun, kobis, daun kemangi (kat Batam ada kacang panjang) dan sambal yg pedas! Cuba tengok posting Kak Elle - tajuk Resto Surabaya...ada gambar sekali. Jika ke Spura, jangan lupa cari..mmg sedap! Tapi rasanya saya dah makan kat JB tau..

11:45 AM  
Blogger tulipurple said...

wahhh...sggh baik hati itu org bernama kak elle...pemurah.
sggh encem mcm mat salleh baby arzachel itu.
hehe...knock knock...who's that?!

12:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Amboi, kecik2 lagi dah pandai main mata;)

3:22 PM  
Blogger Kak Elle said...

kc...

thanx for dropping by .... haha I luv surprises too...present??? mana ada??ciput aje but then its the thoughts that count rite?

7:23 PM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

wah found resto at last eh?I'm yet to try Ria maybe next time ...when are you free we can go for a bite there....haha

7:24 PM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

tu norabella dah describe kan...nothing much lah sama juga ayam goreng cuma ayam di rebusdgn rempah ratus dah tu di goreng and penyet kan...akan2 nasi ayam juga.

7:25 PM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

TQ...TQ... bolih jadi my secretary eh?

7:26 PM  
Blogger Kak Elle said...

tulip...

hensem kan dia...apa tak daddy hensem ...mummy pretty ... so baby hensem +++...nazrah baca tak ni?

7:27 PM  
Blogger Kak Elle said...

hazia...

dia kenyet mata nga you lahhhhhh....hehehe

7:28 PM  
Blogger aNIe said...

Kak elle...comelnya Arzachel tu...pipi dia geram...

Kak...bila nak pi Dubai tu... heheheh....

9:30 PM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

saynag dia tido masa I dtg kalau tak ku cium2 pipi tu...haha

ngah simpan duit nak gi kerteh dulu dgn kemaman:)

5:38 AM  
Blogger maklang said...

tak sempat nak komen semalam....sibuk tak tentu ni!

kumpul kak duit tu...tapi jangan surpriselah nak datang, dibuatnya kami tak ada rumah kang surprise betul nanti!

7:33 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

bagi surprise kan bagus...takpe kalau u takde suruh pak omar and cik yah jaga tetamu:)

8:00 AM  
Blogger Kiah Kardashian said...

kak elle ni rajin betul update. Tak masuk a few days punyer la banyak entry...

that baby looks super duper cuuuuute!!!.

8:33 AM  
Blogger Ummi said...

kak elle nak datang KL ke CNY? tinggal mana tu? any plans? drop me a line kat my blog kalau nak pergi mana2. see if i can help you around.

8:53 AM  
Blogger silversarina said...

Kak elle memang baik , rajin dan pemurah... booties tu memang sesuai dengan baby yang cute tu .

6:49 PM  
Blogger Kak Elle said...

zakiah...

mmg free lah hari2 balik tak lain kerja kalau tak membaca,mengait apa lagi on the laptop....hahaha

7:17 PM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

yes I will be in KL from 7th -10th Feb and staying the Ritz...am arranging meeting with some blogger friends...ummi interested tak?

7:19 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

u ni memuji kak elle sampai langit:)saya ni tak lah dgn apa rina describe...ordinary person aje:)

7:20 PM  

Post a Comment

<< Home