Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Monday, July 16, 2007

This is a picture of new dad Adam and baby Will ..... see how cosy and sweet they look?

I went through my old albums and ole' I found a similar picture of me and then baby Huda .....hahaha.....hey Huda see how much I pampered you:)




Adam and baby Will July 2007

Me and then baby Huda July 1988.
The flash from the camera woke me up ......

We are much in similar position and I wonder how Will will look like 19 yrs later compared to Huda 19 yrs from that photo was taken,she has grown into a pretty young lady...... kembang lah tu kena puji.
Huda 19 yrs later .....

Huda and Syida taken July 1997
Huda and Syida July 2007 ..... dah pandai ,melaram sekarang my 2 nieces ni.



My 4 nieces 10 yrs ago Syida,Nazz,Hannah and Huda.
10 yrs later Hannah,Nazz,Huda and Syida now.

There are ton of photos to see but its impossible to scan them all as it will take all night..... so sampai di sini sahja as its time for bed ....


till my next entry..............

Labels:

20 Comments:

Blogger Cat Cat said...

Cute-nya anak saudara Kak Elle.
What a co-incidence Baby Will and Huda wear the same yellow onesis..

11:25 PM  
Blogger Kak Elle said...

cath...

the similarity and a coincidence too:)
my nieces are all grown uo now ages betw 15 - 21 yrs in that photos all school studying except for Syida but recently she decides to do more courses too.

5:43 AM  
Blogger maklang said...

kak, u looked so different as compared to now. Sekarang lebih gebu ek!

7:30 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

19 tahun byk perubahan kan?skg lagi vogue kan? hahahaha

8:04 AM  
Blogger Cat Cat said...

Lagi glamour Kak Elle... ;-)

8:41 AM  
Blogger Eddie Putera said...

dulu lain..sekarang lain..comel comel ur nieces..nasib baik saya sudah tua..kalau tidak, sudah saya tackle.

9:52 AM  
Blogger aNIe said...

Kak elle...hahaha...gambar tu serupa...manjanya Huda ngan wak dia...

Masa gambar July 1997 tu macam anak lady Huda..comei...

11:51 AM  
Blogger Queen Of The House said...

Sharelah lagi gambar lama-lama, Kak Elle. Bila tengok old photos and how different we look then, baru terasa how time flies!

2:52 PM  
Blogger Unknown said...

sungguh lain kak elle..
:p

5:07 PM  
Blogger Kak Elle said...

cath...

haha glamour eh:)

bro jin...

ni tak lain tak bolih tengok cewek cantik asyik nak tackle aje:)

7:48 PM  
Blogger Kak Elle said...

kak lady...

tu lah jantung hati saya ....dari baby sampai skg apa2 Huda lah di dulukan .... holiday pun kalau beli dia yg dpt lebih...haha

mmg sepasang agak nya Huda SG ngan Huda SA ye?

7:50 PM  
Blogger Kak Elle said...

Queen...

betul tu the time flies ..... byk gambar tak larat nak scan semua nya nanti bila senang sikit I'll some more ok?


pisces....

apa yg lain?muka sama kan?cuma dulu slim mlim ....haha

7:52 PM  
Blogger simah said...

mak lang betul tu..kak elle la ni dah macam donut! hahahahaha


amboi melaram betul la the girls tu... habis la mak depa nak kena siapkan tongkat nak ward off the guys... hmmm..i wonder berapa la bill telepon these girls tiap bulan eh? *wink*

8:08 PM  
Blogger Kak Elle said...

simah...

dah balik ke?wah rinduuuuuuuuuu wei.

bill dia org ntah ye but semua skg bayar own bill so pandai2 lah...incoming calls free...

8:22 PM  
Blogger D said...

all beautiful belles! Huda's actually the most outstanding. Good to look at old picts, kan?

9:33 PM  
Blogger Kak Elle said...

d...

Huda certainly most outstanding tengok ler size...hehe...marah kalau dia baca ni...sori babe ah:)

10:43 PM  
Blogger Ajzie said...

Amazing.. Azi suka tgk gambar2 lama dan baru... Tak terucap dek kata2...
Masa merubah segalanya kan Kak Elle..


Salam bertemu kembali
Ajzie

10:00 AM  
Blogger Kak Elle said...

Ajzie...

betul tu kalau tengok gambar2 lama alahai bukan main innocent rupa....hahaha

salam bertemu kembali.

7:19 PM  
Blogger Magnoliakisses said...

Goodness, pictures during zaman hamburger! HAHAHAHAHA.

nazz syda and i had a good laugh looking at the old pictures...

:D

we're all grown up already.

12:34 PM  
Blogger Kak Elle said...

huda...

if thats what u call hamburger now double cheese burger issit?....hahahaha

11:14 PM  

Post a Comment

<< Home