Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Wednesday, May 14, 2008

Wet wet wet.......


It is a wet wet wet day today just before I left for work the sky already looks gloomy and I prayed hard HE will allow me to reach the school first before it pours.True to my wish the minute I arrive it was so dark just like night time and soon it was pouring cats and dogs.

I look out of the window in my sick bay and this is the weather I saw at 10.30am ......




The ground was so wet that the poor cleaners had to sweep off the water every minute so that no accident when the children go from class to class.






The science terrace too was wet normally the children will be sitting here to discuss ......






Finally the clear sky at 1pm ..... hooray-hooray!!







Managed to knit the other side to complete a pair ....





In the afternoon managed to start on this pinkie - booked by my receptionist to give to her new born niece....



ps...suealeen please email me ye?



Tomorrow I will be busy helping the admin dept to do some job and if time permits hopefully can knit the second half of pinkie.





till my next entry..........

Labels:

20 Comments:

Blogger tulipurple said...

tgk tu...dah dpt order dah dr collegue,u sure can run a biz kak elle...ahaks'
teachers day ape lak ur sekolah wat?
tissue box dah abis lum tu kak elle..dah abis baca..hehe?

9:16 PM  
Blogger Kak Elle said...

tulip...

I buatkan FOC for my receptionist..tak pernah jual tapi kalau org luar mungkin next time will think of a price:)

Will start reading end of week ada long weekend.

6:53 AM  
Blogger silversarina said...

yeye...dah siap booties untuk cucu opah tu.... nasib baik tahun ni dapat cucu, kalau tahun depan kena bayar lah pulak :P

Hujan di pagi hari akan buat rasa resah sebab susah nak bergerak, kalau hujan petang dan malam tu yang I paling suka..sejuk tido.

8:37 AM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

lom tau lagi kalau jual berapa nak charge...any comment?

9:31 AM  
Blogger Cat Cat said...

Kak Elle,
Cutenya bootie yang Kak Elle kait tu... I love both colors...
Hujan pepagi memang leceh... Nak bangun pagi pun malas, kan..??

10:25 AM  
Blogger aNIe said...

kak sekarang kat sini cuaca tak menentu...kejap panas terik...then...hujan lebat...

Tapi best kalau hujan selepas panas...bau tanah yang lady suka...

Dah mula mengait balik ye kak?

11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hmm.. kak elle.. that show your eyesight is still good tau...

11:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sorry lupa pulak nak bagi tau. Masa kak elle online malam tadi .. ummi dah zzzzzzzzz... penat sangat.. kul 9 dah tidur.

11:27 AM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

Nasib baik hujan selepas sampai kerja kalau tak basah kuyup lah nampak nya.

Balik mengait kejap aje...hehe

3:00 PM  
Blogger Kak Elle said...

cath..

ni lah susah nya kalau kerja dgn syarikat kan ? hujan2 pun kena pergi...

3:01 PM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

sape kata my eye-sight no good tapi kena lah pakai glasses:)

I sleep awal juga tiap mlm by 10pm dah zzz most time.

3:02 PM  
Blogger maklang said...

sama cam ummi maklang tido jugak kol 9!penat ym dgn ummi...

ni baru dpt rehat lepas balik dari kuantan

8:54 PM  
Blogger zino said...

hujan dah sampai singapore ke? kat KL dah reda lah kot..

10:14 PM  
Blogger Mulan said...

huwaaa... semalam hantar kereta cuci coz the sky was so bright. after 2 hours, selebatnya hujan turun.. he he kereta mandi lagi.. syok kan hujan, bikin kopi makan sama biskut kering..

11:17 PM  
Blogger D said...

firstly, kak elle, pesal pasang lagu niiiiii??? Ni lagu I bersedih la.

Anyway, reading your title and entry, I think you should pasang lagu Wet Wet Wet - Love is all around (my favourite tuh!) or better still, Rock-a-bye-baby.. Hehehe...

hugs

12:08 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

skg asal letak kepala atas bantal nak watch tv terus aje sampai pulau zzzz

7:25 AM  
Blogger Kak Elle said...

zino...

ntah sekarang cuaca dah tak menentu kejap panas kejap hujan...susah kan?

7:26 AM  
Blogger Kak Elle said...

mulan....

kalau tau nak hujan mmg tak hantar wash kan keta tu?...haha..takpe lah hujan tu kata org rahmat:)

7:27 AM  
Blogger Kak Elle said...

d...

ooopsss sorry jgn bersedeh ye?ni my feberet song and my sis too:)

ok nanti I tukar lagu rock pulak:)

7:28 AM  
Blogger Sue.Aleen said...

alaa... kak elle ni.. memain je la.. neway, tq

5:42 PM  

Post a Comment

<< Home