Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Saturday, November 17, 2007

My 2nd parcel arrived yesterday at the clinic and I was suprised as it was sent out only the day before .... thank you maklang .. you've made the birthday girl and me very happy indeed.


The parcel................


The 3 bags all packed in plastic holders.

These 2 bags will be for the 2 birthday girls ...... I guess now Nazz is wondering which one will go to her and to be fair I will gift wrap them and let them pick it themselves and whatever they choose will be theirs unless the 2 sisters are willing to exchange ..... hahahaha


This is how the bag looks like just handy for young girls for a weekend outing.

Anyone interested please email to maklang at nazdin_2000@yahoo.com or visit this blog

till my next entry.................

Labels:

8 Comments:

Blogger aNIe said...

Kak elle...alhamdulillah...semua dah sampai ontime...cantik beg2 yang maklang jahit tu...kagum dgn maklang yang walaupun bekerja masih ada masa buat tu semua...masak2 lagik...salute kat dia...

Happy belated birthday buat Nazz...semoga dia akan menjadi insan yang berguna...dan berjaya dalam hidup....

10:29 AM  
Blogger miss bloom said...

cantik nya ... very very beautiful pieces of handiwork from maklang.

for me, hasil karya dari tangan orang yang dikenali lebih berharga dari barang yang di beli di kedai. Kita tak tahu dari mana asal usul nya :P

12:35 PM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

alhamdulillah sampai juga idaman kalbu...hehehe

Betul tu kaklady kalau ada calonan pilih most creative with handwork mmg sah maklang akan menang.

12:59 PM  
Blogger Kak Elle said...

saidah...

you are rite kita mesti hargai kerja tangan seseorang bukan senang tau nak buat RE tu I think agak jejari2 maklang hancur mencucuk kan jarum ngan ribbon eh?

1:00 PM  
Blogger maklang said...

hancur jari tu taklah...tapi masa mula2 dulu pecah2 gak jari jemari I yang hlus2 ni..he..he..

kalau menang dapat hadiah tak kak elle?

1:25 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

kena sapu hand lotion byk2 ah....hehe

Hadiah?nanti kita form satu comittee dulu ok?

3:11 PM  
Blogger Sya said...

cantik bag tu.. saya menanti yg sya punya order lak

6:15 PM  
Blogger Kak Elle said...

sya...

mmg berharga bag2 tu kan?mine ada lagi 2 yg belum siap...yg bunga ros kechil tu akan terbang ke US next week for my niece b'day in december pulak....I promotekan maklang's products.....hahaha

6:58 PM  

Post a Comment

<< Home