Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Tuesday, June 26, 2007

First of all I like to thank you my friends for the respond on friendship in blogland in my previous entry.Some sms me to ask if anything happen the answer is NO for now but maybe tomorrow who knows rite? Insya'allah nothing happen as yet but should I hear about it .... it will be here in the open for everyone to read ...... so let this be be a warning :)

I work late again tonite to finish off my overdue e-billing due my 2 weeks holiday and by the time I decide to call it a day - I was not in the mood to buy food or cook for dinner.I went down to the food court in the basement where the halal banquet is but gave it a miss ...so off to the supermart and bought fruits instead.

When I got home I decide to fry some eggs with onions and have it with bread :) haha....more like breakfast rite? but alhamdulillah it was nice for a change.....burp!


Followed by a banana and 2 persimmons my favourite!

And as I am typing this entry these chocolates become my buddies and one after another I pop it in my mouth ..... so sedap ..... yum...yum... ah I know count your calorie?what the hack!! just eat lor tomorrow can diet mah:)

ok this is a short entry just to kill time.

till my next entry........................

Labels:

15 Comments:

Blogger maklang said...

tak pe kak, breakfast ke, dinner ke, asal perut tak masuk angin sudah...

makan coklat tu ingat2 lah kat kami...

10:34 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

chocolate dah pos kat you tapi mungkin bila sampai jadi jam or kaya agak nya....hehe
simpan dulu dlm fridge biar keras sikit.

alhamdulillah ada pun yg nak di makan...rezeki tu kan?

10:37 PM  
Blogger UglyButAdorable said...

ya saya setuju....makan jer..besok leh diet..hehhh.hehhhh...

and itu persimmon...lama tak makan..sedap woooo

11:03 PM  
Blogger Kak Elle said...

UBA....

hehe thank you for your support dik ku:)

the persimmons comes in a box of 9 but how much?ntah ye I just pay and never check the price!!normal ler tu bila org tanya how much?tak tau...btw the persimmons sweet tau:)

11:08 PM  
Blogger aNIe said...

Kak elle...apa-apa pun tak kesah...nak makan roti memalam ke tghari ke...janji perut kenyang...

Kak...persimmons tu sedap ke...tak pernah pun teragak nak makan...hehehe...rasa macam tak menarik je...

Yang menarik...tu coklat tu...hahahah...tu lah masalah kita kan...hari2 mkn yang banyak kalori...abih janji esok2 boleh diet...tapi tak diet2...hahahaha

11:51 PM  
Blogger Eddie Putera said...

pessimon rasa cam tomato..Jin tak suker..Jin suker langsat.

2:08 AM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

persimmons very sweet and crunchy...cuba lah.

insya'allah kalau ada musim if ever I gi KL I will bring some tapi tak janji kat Jellanie family semua hantu persimmon.

chocolates oo..la..la sedap sekaliiiiiiiiii....haha
~~~~~~~~~
bro jin...

thats where u r wrong .... tomamto masam....persimmon sweet and crunchy!!

6:56 AM  
Blogger Norabella said...

Kak Elle, begitu punya banyak makanan kat Banquet / JP , tak satu pun yang menawan hati? Tapi kan, sesekali makan begini pun okay juga.
Cuba try pergi makan kat kedai kopitiam ekslusif (macam jer)Wang yang jual roti bakar, telor 1/2 masak tu...sedap tau! Kita orang anak beranak dah hooked!

8:25 AM  
Blogger Sya said...

Kak Elle

Thanks for the chocolates and fridge magnet tu.. cute sungguh.

9:18 AM  
Blogger Mulan said...

me oso gila chocs now..!! jerawat pun menambun2 kat muka..!! how to kill these jerawats, kak elle..?

persimmon..!!!! luuuuvvvv persimmons.. tapi belum musim daaaa..

9:43 AM  
Blogger pekan said...

coklat jugak ker..?? yummy.. sedapnyer.. ...comelnyer, syg nak makan..

2:00 PM  
Blogger silversarina said...

Wah happynya kak elle...makan coklat lagi.... I suka coklat tapi takut nak makan banyak, diabetes I kena control ...

5:14 PM  
Blogger silversarina said...

loveujordan,

Nak tanya ( lepas tengok komen in ur previous entry )... ada apa-apa berlaku ke ??

Sorry memang I tak beronline YM dua hari ni, dari semalam YM tak boleh sign in taktau sebab apa.. apapun, I hope kak elle okay.

5:18 PM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

hari2 tengok makanan yg sama jelak juga kan?


sya...

you are most welcome..tu lah rezeki you and kak lady because my sister Lina went to KL:)

mulan...

chocs makan tak bolih hari2 tapi bedal juga:)dah depan mata apa lagi kan?

jerawat???eh masih bercinta eh....hehe....wash face with Isoderm clenacer and apply aknemycin cream kalau bolih beli kat sana...its good my teenagers nephews and nieces I bought for them these 2 items.

7:05 PM  
Blogger Kak Elle said...

pisces...
chocs mengoda our diet....


Rina....
oh u r a diebetic ok next time kalau I belanja nanti I belikan diebetic chocolates....hehe

Will email you abt the entry.

7:08 PM  

Post a Comment

<< Home