Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Wednesday, April 25, 2007

Here are some of the the Jellanie's 3rd generation...






till my next entry

Labels:

17 Comments:

Blogger Sya said...

Kak Elle kalau nenek nya masih ada.. dia lah yg paling happy

12:29 PM  
Blogger oldtown~Smell the Roses said...

Comel-comelnya!2 awek bercermin mata tu twin ke?

2:45 PM  
Blogger Mulan said...

sweeet2 & hensem2 semuanya.. tak lama lagi ada 4th generation la kot... dah besar panjang tu kak elle..

3:45 PM  
Blogger silversarina said...

alahai ramainya the 3rd generation....... bestkan bila dah bertambah ramai terutama masa family gathering, sure kecoh punya.....

5:08 PM  
Blogger Kak Elle said...

sya....

betul tu apa yg katakan .... arwah mak lah org yg paling gembira agak nya melihat cucu2 yg maju dlm pelajaran semua nya.


nani...

mata 4 girls tu cousins mmg rapat mana2 pergi bersama,holiday pun bersama...ntah ye mereka ni semua macam dah rancang berpasangan.

6:49 PM  
Blogger Kak Elle said...

mulan....

4th generation dah ada 5 3boys and 2 girls....I don't have their photos semua kat my old pc.My oldest niece is 32yrs old....ni yg kat blog semua within their gae group....yg besar2 tu between 14 - 19yrs....yg lains below 8yrs old...
ramai kan?

rina...

mak oi kalau dah berkumpol kena sewa padang bola nanti ... haha
and without them memang sunyi....banyak I learn from these group...

6:53 PM  
Blogger Mama Sarah said...

one big happy family.

maaf lama tak menjenguk. harap kak elle sihat :)

7:40 PM  
Blogger Kak Elle said...

mamasarah...

baru masuk blog you:)betul one big happy family.

nape nak minta maaf? you must be busy hopefully you tak jangkit sakit from them..family semua dah sihat I hope?

I am doing fine and so is atok at the moment.

8:24 PM  
Blogger aNIe said...

Cantik2 anak2 dara & anak2 bujang tu ye...ade yang ensem...si lesung pipit...si tahi lalat...si comel lote...tapi ternampak sorang mcm kak elle...versi muda...heeheh....

8:43 PM  
Blogger maklang said...

cantek2 and hensem2 tu turun dari maklong dialah kot...

8:46 PM  
Blogger Kak Elle said...

kak lady...

yg macam I sape lagikan?haha

agak kita pun macam gitu masa kecik2 kan?


mak lang...

maklong mereka tak lah cantik...nak bergaya macam die org amek gambar pun jauh dari tu semua pandai posing.

9:04 PM  
Blogger Ajzie said...

Ayu dan hansome semua mya... happy family..

5:34 AM  
Blogger Kak Elle said...

ajzie...

budak2 sekarang semua pandai2 tak macam kita dulu2 malu nak bergambar...now I tengok macam2 posing dia org buat.

7:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kak Elle, wah...kalau berkumpul ni mesti riuh rendah ni...agaknya sampai kat luar rumah..

8:06 AM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

mmg tak terkata lihat aje masa raya sampai semua bilik occupied...haha

seronok bila semua dah berkumpul:)

7:23 PM  
Blogger D said...

young faces, bright minds... lucky you are!!

2:05 AM  
Blogger Kak Elle said...

d...

ni yang buat maklong dia org berhati muda selalu berdamping ngan mereka....haha

actually I learn a lot from them abt the latest songs etc...fashion for the young bab to hinting for me to buy for them.

7:02 AM  

Post a Comment

<< Home