Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Wednesday, February 14, 2007

Yes its valentine's day today every corner you walk you see couples holding teddybear with flowers,roses and so on.However I don't celebrate such occassion*sebetul nya takde pakwe nak bagi tu semua*....hahaha but somehow a sales rep did give us a box of chocolates at the clinic.


ok ok the above pictures are of heart shape pizza from pizza hut.Today I had dinner with nora at Pizza Hut.She came after work to pass me some muffin cups to give to Sya when I go over to KL this saturday.Hmmm......orang lain celebrate kita pun jom sama :) I gave her a treat since we both need to eat before going home.The restaurant was packed , we placed our orders the special valentine's day offer of a heart pizza with soup and chicken wings and coke.We waited for almost half an hour with no sign of our orders and not even a drink to start with.We got the staff attention and ask what happen to our order and they ask if we have placed an order???I ask for the manager and told him why the delay since we have placed our order....the usual crap lah the house is full so very busy**I put up a stern look and in the end after so many apologies and a promise of NO SERVICE CHARGE we finally got our dinner and by this time Nora tak tahan ketawa gelihati sebab groovy granny naik angin.....hahaha......actually I was kidding with the staff about asking for the manager but who knows less than 2 minutes the manager came to our table.Nora jangan serik makan ngan I lagi eh?tapi bagus juga no service charge.

Our heart shape brownies .... yummy but on the sweet side and the strawberry aoozubillah bukan main masam sekali sampai kereput muka I memakan nya.
Ni gambar cik nora kita menghadap our brownies.Nora happy valentine's day ....hari ni memang kelakar kan dah lah ada budak cina betul si anak abu asyik bercumbu amek gambar makan pizza apa dia ingat ni tempat berasmara ke?

Lepas makan kita pun pulang naik MRT ke tempat kami tinggal.

Lagu ni khas untuk Nora dari Imran Ajmain ....SERIBU TAHUN..... to our next valentine's dinner:)

Kak lady kita tak payah tunggu seribu tahun lagi tiga hari sahja......hehe

till my next entry .........

Labels:

13 Comments:

Blogger aNIe said...

Hahaha...garang jugak ye groovy nanny ni...Untung jugak takde service charge.

Nak gelak dengar kak elle kata naik kereput muka makan strawberry masam tu.

Seronok ye kak elle...ade kawan dekat2 dpt kluar makan2...best...

10:32 PM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady....

jgn main2 tau...jgn di sangka lembut2 saya garang pun ada juga.....hahaha

10:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kak Elle! What a wonderful night! Tak pernah-pernah keluar makan during valentine day, semalam pecah record plak. Thank you for the dinner.

Tumpang lalu Kak Elle: Adah, it was nice meeting you too although I ada rasa sedikit gementar and excited, macam rasa jumpa PGL. Thank you for the Fellelo Losyer (macam anak Kak Lady cakap tu!)

7:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Really...Kak Elle nampak jer cool tapi bila dia asked for the manager, I rasa nak ketawa pulak...serious sungguh akak ni disebalik groovy & vogue dia..kelam kabut staff kat Pizza Hut tu.

7:38 AM  
Blogger Kak Elle said...

nora...
baru die org tahu sape groovy granny now....hahaha....I don't normally ask for the manager but after last nite episode of waiting and the staff kept asking if we have ordered????that makes me ask for the manager....kesian pulak bila they keep apologising kan...but we have our customers rite.

7:59 AM  
Blogger pekan said...

pizza pun bentuk love, mesti sedap.. kelmarin mak dah belikan pizza, sajer.. dah lama tak makan mak kata..

this yr no valentine's celebration for me.. so sad.. huhuhu.. but it's ok, yg penting 'ingatan' tu kan kak..

kak, this trip sy tak dapat jumpa akak, ader cousin wedding this week.. so sorry.. apa pun.. enjoy your trip & take as many photo as you can (so, sy boleh rasa jealous nanti tgk akak jumpa kaklady+kaksya..) uwaaa...

10:00 AM  
Blogger pekan said...

opss.. maklang juga.. uwaaa..

10:07 AM  
Blogger Sya said...

Semua heart shape?? melampau sungguh.. he he he tak sabau nak tunggu kak elle .. kita nak bake muffin utk kak elle nanti

11:49 AM  
Blogger ~ GAB ~ said...

I see. Both of you. Had fun.
Good! In a way it was a Valentine's Day celebration for you.

Have a good day!

Psst: I love pizza.

1:37 PM  
Blogger simah said...

valentine dengan kawan kawan pun ok la tu kan akak.. heart shaped pizza!! comelnya heheheh

ni kira yesterday memang semua heart shaped yea?

i kalau mkn strawberry...i prfer sekecikm keciknya the size of the strawberry sebab bila yg besar tu maybe ada hormon.. dan kurang manis .. yum yum :0)

6:36 PM  
Blogger Kak Elle said...

pisces...
takpe go and enjoy yrself at your cousin's wedding...ok kalau ada gambar nanti kak elle put in the entry.

sya...
kata valentine's day mesti lah semua nya heart shape...really u nak bake kan I muffin?oh mesti yum..yum..TQ:)

bro gab...

it was coincidence that Nora drop by at my working place so to have together wasn't plan but am glad we did.....ok got hint it will pizza treat for you next time:)

simah...
dah kebetulan hari valentine mesti ler heart shape.....ya that sour strawberry was one kind...

7:56 PM  
Blogger silversarina said...

kak elle,

Glad that you enjoy your VD dinner.cutenya that heart-shaped brownie...

8:54 PM  
Blogger Kak Elle said...

lj...
selamat dtg:)VD in my work capacity not a good term tau...haha..yeah the valentine dinner tu dtg mendadak.

10:54 PM  

Post a Comment

<< Home