Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Friday, December 01, 2006






Happy feet movie is now showing at the cinemas and being school holiday I will be bringing my nieces tomorrow anyone else keen to watch? Come over to Sg and I will treat you.Maklang and kaklady macam mana budak2 nak tonton sama tak?I suggest send them by DHL kata mak maklang sampai hati!ala maklang kita bersenda aje lagi pun kan kalau pakai DHL dia org berat sangat....haha..I guess we will enjoy the music and dance in this movie.

The last 3 nights I had nothing but KFC chicken for the reason on wednesday night on the way home to the taxi stand decided to buy it home for dinner and for the 2 of us that is my dad and me I bought the family feast...apa ke tidak 8 pieces chicken,2 medium whipped potato,coleslaw and 2 large popcorn chicken.Tonight I had the last 2 pieces and popcorn chicken....aduhai all the fats.....arggggggghh!!

This sunday ingat nak buat roti jala makan ngan kari ayam or beef....tapi tengok lah dulu rajin ke tidak - mood ni kekadang bolih tukar sekelip mata..betul tak kekawan?

Have a nice weekend everyone till we meet again.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salam Kak Elle, macam best kan cerita Happy Feet tu. I belum tengok lagi but will do soon.

Roti jala with kari ayam or beef...sedap tu...My weekend will be busy beli buku madrasah buat anak-anak, nak kena buat cupcakes for hantaran and ada wedding invitation - Cucu towkay Sabar Menanti Nasi Padang kawin esok!

7:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nak komen pasal Happy Feet, tak "seiring" pulak dengan retro music ni. Hehe.
Ai..teringat pulak roti jala kat wedding tu..

8:01 AM  
Blogger Kak Elle said...

wow nora u buat cupcakes nak gendeng sikit bolih?hehe....ok next time I order from you ah but how much per piece?Will give you review of happy feet in my next entry.

8:02 AM  
Blogger Kak Elle said...

adah...
seiring sejalan lah ngan happy feet...hahaha
roti jala kat wedding tu mmg sedap bab tu teringin nak buat.

8:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

let me know what you think of "happy feet". Another must watch movie coming out on christmas day is "Dream Girl" with Beyonce.

8:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

let me know what you think of "happy feet". Another must watch movie coming out on christmas day is "Dream Girl" with Beyonce.

8:25 AM  
Blogger Kak Teh said...

kak teh lama sungguh tak pi panggung wayang. Sejuk2 ni malas nak keluar. Bila habis kerja dah gelap dah . sekarang pukul 3 setengah dah gelap. jadi, tengok movies on tv saja, esp. dekat2 krismas ni banyak juga movies yang elok2. Tapi baru2 ni dalam keadaan hujan lebat - with two other bloggers kak teh pi tengok musical - Dirty Dancing! - hebat.

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

akak..my lil brother dia cakap dlm telefon citer ni best..

kira lepas ni sebulan akak tak kan makan kfc la yea akak? dah puas makan dah this month..

enjoy the movie!!

2:40 PM  
Blogger Kak Elle said...

judy...
good movie,nice music and my feet was tapping along too.

kak teh....
ooo....dirty dancing must be good I think any musical will be good because its alive...

simah...
its a good movie for the children...you be surprise bila tanya budak2 nak makan apa?KFC lagiiiii......alahai!!

3:34 PM  
Blogger Mulan said...

here dapat tengok kat panggung a month later kot. coz here dvd copy usd 1 saja. ramai prefer tgk kat rumah tapi takde thrill la. i might take d kids later in kl (if ada lagi) or maybe here, b4 we leave for holiday.. syok cite tu esp for kids..

12:28 PM  
Blogger Kak Elle said...

mulan....
cerita ok ok for me but children will love it more.

2:55 PM  

Post a Comment

<< Home