Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Wednesday, November 15, 2006



To dear Simah do I still look like a 'boy"?....hahaha....the photos above was taken 2 yrs ago and tonite I use my panorama to combine them to give an overlap look.I guess the hair style still same only this time its been styled differently.Whats your opinion now?Like mother like daughter tak?Anyone in Turkey looking for soulmate I'm available Simah..kah..kah...kah

Sebetul mmg boring tonite nak baca tak minat nak watch tv nothing nice on....so play around with my laptop.To put an entry can't think of anything to write....someone heeellppppp.

My date was wrong father coming home tomorrow and not today,I got my date wrong...haha....remote still mine for another nite.Last night my sis woke me up at 11.15pm when I've just entered into dream land,she wants me to watch the 11.30pm news because my nephew's muka terpanpang on national news buang masa he only appeared less than 3 second!!I guess every parents will be excited when any of their prince or princess are on tv.

Nora are we suppose to dress up to go watch PGLM?hehe.....the answer is YES ... no casual allowed actually I was thinking just to slip into pants and tees..mmm....looks like I have to wear one of my raya outfit ek?

Time to go and to watch my Cinta Q so till then nite-nite

15 Comments:

Blogger aNIe said...

Kak Elle...glamour nya gambar tu...Buat Simah jgn lupa cakap kak elle tu..kalau ade pakwe2 Turkey yang berkenan ..introducekan lah...heheheh....

Kak elle..orang Malaysia tak mo ke?

Cinta Q? TV serial ke kat wayang kak elle?

11:22 PM  
Blogger Kak Elle said...

kak lady....

hehehe....malaysian pun bolih tapi mesti ada 5C's.Cinta Q tv serial gabungan s'pore and malaysia pelakon utama Amy Mastura.

5:49 AM  
Blogger maklang said...

Wah...posing maut kak...


Tak bestlaa...cerita Hikmah ni kena sambung lak no.3. BAru habis last Mon. Tak payah lah terkejar nak balik awal nak tengok cerita ni...he..he...

7:11 AM  
Blogger maklang said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:11 AM  
Blogger Kak Elle said...

mak lang...

sekali2 posing abis kan?..haha.... ye ke hikmah ada part 3?kalau tahu I ask bapak to buy the VCD kat jakarta mesti ada kan?kat sini its on every monday night 9.30 -11.30pm.

7:20 AM  
Blogger Mulan said...

wuusss, glamour betul. kalah primadona kat s'pore & malaysia tu. maintain betul kak elle, share la kak elle.. share yek.. tips makan, jaga makan etc..

8:38 AM  
Blogger simah said...

hahahahahah
eh akak..terasa ka?? hahahahaha *hugs*

i think the invention of lipstics has made u look more like a girl

hahahahahaha

just kidding.. ok la.. now u look more like a lady..cuma out of curiosity..akak tak pernah simpan rambut panjang ka?

memang kalah primadona bila tengok akak dalam gambar ni..:0)

mamat turki ramai.. mai la sini..take ur pick...:0)

still cant decide akak ikut sapa..mak ka bapak akak ka... what do u think?

11:13 AM  
Blogger Kak Teh said...

amboi, amboi, amboi kak elle....tak terkata saya!

2:38 PM  
Blogger Sya said...

wah.. kak elle .. sweet.. vogue lagik

3:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Aduhai Kak Elle...jambu seh...sweet gitu..kalau patients tengok pasti cepat sembuh..he..he..

Pasal dress up to PGLM tu, I tak berapa pasti, tapi saja suka-suka nak dress up sikit lah..but for sure tak boleh pakai jeans & tees! Baju raya pun ok apa, sebab baju raya you pasti ada yang bergemerlapan...kan???

4:22 PM  
Blogger Kak Elle said...

mulan....

no secret lah macam biasa tapi kalau nak rahsia untuk menjaga kebersihan kulit mkn imedeen untuk inner beauty.Akak mkn tu bertahun dan u bolih rasa kelainan nya after few mths.

simah....

hehe.....ikut bapak kot mata sepet.
Ada simpan rambut pjg tapi tak successful pasal bila nak kerja kena buat bun penat tgn...rasa selesa dgn rambut pendek...cool aje.Remote dah kena pulang ....sob..sob..

kak teh....

:)kata lah apa yg nak di kata ...this phot0 was taken before I came of 'AGE'cam mana glamour tak?

sya....

TQ..tu 2 yrs ago skg lain kot..dah bolih nak hand break asyik makan ..

nora....

patient tak main....tapi doctor semua dah kawin....hahaha...

7:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kalau you pakai gitu kat clinic, takut patients masuk tak nak keluar pulak! I tau ramai yang single, dari 1C ke 5Cs, nak i rekomenkan?

10:16 PM  
Blogger Kak Elle said...

adah...

1C ke 5C ??? dah outdated now 5B'S....

11:23 PM  
Blogger pekan said...

kak elle,

aper yg C, aper yg B tue..?? wah kak elle, comel nyer..

9:32 AM  
Blogger Kak Elle said...

pisces...

C ....mesti ade car,condo ,credit card,cash ........

B.....bachelor,bungalow,BMW.....

6:53 PM  

Post a Comment

<< Home