Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Thursday, July 03, 2008

Activities .......


I've been keeping myself busy with my pair of hand these few days ..... first trying to edit pictures of Helmi and Aini and I am yet to print them as I need to get new toners first.













How do you find the pictures is it ok with my mix and match?







Yesterday the parents teachers club finalised their FAMILY FIESTA to be held on 12th July plenty of games and food but unfortunately its saturday afternoon .... oh malas nya nak kesana.
Apa excuse can I give eh for not going??.... any idea?







Complete this mixture of pink,purple and white headband on tuesday .......





Yesterday did this black headband for Liza our receptionist ......















And today this peach one ..........








The same model again by special request ..... and thank you very much for those whose who think that this nona singapura very cunnnnnnnnnnnnnn...... hehehe








till my next entry.............

Labels:

14 Comments:

Blogger maklang said...

makcik kat kerteh ni pun nak gak try jadi model...he..he..

9:26 PM  
Blogger zino said...

dah semakin meningkat permintaan jadi model ni hehe..

12:56 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

mak cik kerteh tu lagi banyak tudung sulaman..nanti amek ler gambar puas2 ye....hehe

6:39 AM  
Blogger Kak Elle said...

zino...

model bukan sembarang model tau....nona singapura!...hahaha

6:40 AM  
Blogger silversarina said...

Takleh jadinya, bertambah koleksi head band dan tudung ni... perlukan model tambahan .... hehehhe .

6:45 AM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

akan dipertimbangkan...nanti penuh lah rainbow colours dlm simpanan...hehe

7:41 AM  
Blogger Ummi365 said...

kak elle.. ummi tak nak jadi model.. ummi nak order headband tu boleh? warna cekelat ngan hitam... naklah.. boleh order?

8:26 AM  
Blogger aNIe said...

Kak...nampaknya bisness makin berkembang...hehehe

Kedua mempelai tu comel & sweet...picture combination tu okaylah...cantik...

8:31 AM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

tudung2 yg ummi jahit sendiri tu lagi cantik dari saya punya headband...tapi kalau betul nak nnt I buatkan ye:)

9:30 AM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

saya tak jual tapi kalau ada yg minat insya'allah akan saya buatkan tapi tak janji bila siap ye ikut mood swing...haha

9:32 AM  
Blogger Queen Of The House said...

Nak juga headband yang cun-cun - me and my girls kalau pakai mungkin boleh gak jadi se cun Kak Elle :D

Hahaha ... toksah pergi Family Fiesta tu, cakap je you have orders to fulfill, and then knitlah headband tu banyak-banyak!

2:45 PM  
Blogger Kak Elle said...

qoth...


hehe..byk juga yg minat headband tu ye?insya'allah di atas permintaan akan saya cuba mengait nya jika ada masa ok?..bagus jugak excuse tu ....hahaha

2:48 PM  
Blogger Neeza Shahril said...

kak elle dah terer edit gambar nih...
berseri2 pengantin tu...

amboi nona singapura.. nampak muda jelita laaa... kasi rahsia sikit... :)

10:46 PM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

senang aje nak buat guna panaroma...

tiada rahsia just be happy:)

6:44 AM  

Post a Comment

<< Home