Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Tuesday, July 29, 2008

Headbands .......

I had a very quiet day at the school today ... as yr 5 students are having IB prelim so others are so co-operative keeping away from my room .... hahahaha

Guess what I did rite? knit...knit...knit ...... in between attending to minor complains from the students.I managed to finish 2.5 headbands ... I did the blue,pink and black today - a record time.



The display with help from photoscape .... yes I am getting alright after that trial and error.I hope to knit 2 more before I start my muffler soon.
The washing machine came at 7.30pm and it looks so small compared to the old one but who cares as long as it can wash my dirty linens :)Will snap the picture another day and show you my new toy....hehe
till my next entry..................

Labels:

12 Comments:

Blogger Neeza Shahril said...

pantasnya tangan kak elle.. boleh siap 2.5 dalam masa sehari!!
bravo kak elle..
cam ni mesti banyak tempahan nanti hehehe..

10:57 PM  
Blogger cikMilah said...

Agaknya jari jemari nurse memang pantas gitu, my elder sister is also a nurse, and she's knitting her way....
Berkenanlah gambar kakelle skrg ni, cute jer frame dia...

11:17 PM  
Blogger zino said...

makin banyak koleksi dia.. letak le harga sekali hehe

12:30 AM  
Blogger Abahnajwa said...

Salams..

Wahh..orang sabar jer yang rajin knitting ni..bestlah..

Salam dari Liverpool
http://abahnajwa.blogspot.com

1:44 AM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

thats what the staff at the school said too....too fast...I guess thats my speed...hehe

6:42 AM  
Blogger Kak Elle said...

cikmilah....

tak biasa nak buat slow2....hahaha
oh your sis pun pandai knitting ye?agak my handwork tu ciput from hers ye?

Buat lah photoframe cikmilah...senang aje.

6:43 AM  
Blogger Kak Elle said...

zino....

harga?? hahaha .... seikhlas pembayar:)duit tu tlg sedekah kat masjid atau surau2 terdekat.

6:45 AM  
Blogger Kak Elle said...

abahnajwa...

sabar tu kan iman:)

salam kenal ye bro.

6:45 AM  
Blogger maklang said...

lepas ni buat cataloging. sama nak order senang!..he..he..saya tengah promote telekong Wan

8:32 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

ye nanti saya gi tengok ye:)saya nak jual tak reti bolih tunjuk ajar?

9:13 AM  
Blogger silversarina said...

butik kak elle memang laris nanti... sayang nak pakai head band yang akak bagi... tinggi nilainya .Thank you so much...

8:57 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

pakai lah dah tu amek gambar yg mengait pun nak tengok hasil kerja tgn nya:)hahaha

jgn di simpan ye cuba gunakan.

6:48 AM  

Post a Comment

<< Home