Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Monday, April 07, 2008

Preparationssssss......

One more week before we have the BIG 80 BASH....so yesterday Aini ,Ram and myself and their good halves did our preparation for the big day.We have lots of vouchers to give away for lucky winners and presents for games and for the sporting nephews and nieces who are going to perform too.

So dear nephews and nieces if you are reading this please come make it a success and we have a surprise performance too ... so be prepared!!!

Atok is looking forward having his children and grandchildren and greatgrandchildren present on this special occassion as we turn 80 only once .. insya'allah.

Below are some of the things we prepared yesterday besides rehearsing presentations.







till we meet in the next entry........

Labels:

16 Comments:

Blogger cikMilah said...

kakElle ni melampau tau! kasi orang jealous..nak juga kasut tu....tak larat dah nak pakai heel shoes pergi kerja..

Amacam dgn demo kuih cara? update nanti yer...nanti auntie misi sudah jadi auntie chef!

2:31 PM  
Blogger Kak Elle said...

Cikmilah...

nak kasut pergi aje lah kat Mark & Spencer ye?...hehehe
I cuma bolih pakai flatties aje skg

kuih cara sold out....habis semua nya:)

2:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

nak join, nak join..!!! nak voucher tuh..!! sllrrpp... kueytiow..!! lazatnya..

hope party tu meriah nanti.. apa hadiah atok dapat nanti??

~mulan~

3:12 PM  
Blogger Kak Elle said...

mulan...

kan dah masuk kan hadiah atok tu tv LCD 32ins

insya'allah doa selamat dan party sesungguh nya akan success!

3:18 PM  
Blogger Ummi365 said...

mesti bestlah bday party ni.. atuk mesti suka nanti.

3:44 PM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

kalau atok gembira kami lagi gembira sebab success....haha

3:54 PM  
Blogger NURAZZAH8 said...

kak elle, lama sungguh tak menyinggah kat sini, hurm....nak join party boleh? nak jadi cucu cicit atok jugak lah, kot kot boleh dpt voucher tu... hehehehe...

5:32 PM  
Blogger Kak Elle said...

azzah...

nak join party jom...

5:38 PM  
Blogger aNIe said...

Kak ...tak lama lagi tu...atok mesti ternanti-nanti...anak2 cucu berkumpul pada hari bermakna tu...

Harap segalanya berjalan lancar untuk surprise tu...

5:43 PM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

semoga semua berjalan dgn lancar nya...hehehe

5:50 PM  
Blogger MAMAMIA said...

Tumpang excited , boleh???

Kak Elle, perform apa nanti?

5:54 PM  
Blogger silversarina said...

Waduh.... bestnya. nak hadiah surprise boleh tak?? voucher untuk bloggers takkan tak de...kita kan sedara..... huhuhu.

6:47 PM  
Blogger Kak Elle said...

mamamia...

nak tumpang excited aje ke?bolih tentu bolih..

ni lagi fikir nak perform apa ni*garu kepala*...

7:15 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina..

ada hadiah surprise ke?
vouchers untuk kekawan kena lah tunggu birthday saya yg ke 80 nanti ye...hehehe

7:17 PM  
Blogger Sue.Aleen said...

amboi! jeles ni... cam grand je bday bash ni.. nak tunggu kak elle 80 tu yang tak larat tu.. ntah kita yang pergi dulu gamaknya

8:09 PM  
Blogger Kak Elle said...

SUEALEEN...

insya'allah kita akan tua bersama:)

10:40 PM  

Post a Comment

<< Home