Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Friday, March 28, 2008

Mad Hatter.....



The mad hatter tea party for year1 students was suppose to be held today thursday 27th March but due to unavoidable date clash it has been postpone till monday 31st so as compensation all yr1 students were given a free cookie today at 3.30pm after school.



Below are pictures I managed to snap before these children go home....I miss the triplets 3 indonesian boys...they are so cute.












If only I can say I am in year 1 ..... hahaha .... that cookie sure look so tempting.













till my next entry............

Labels:

14 Comments:

Blogger Cat Cat said...

My little Emma sure love those cookies... Big Emma pun suka jugak.. HAHA!

9:02 PM  
Blogger aNIe said...

Kak...tu dalam bakul tu cookies ke?...Besar & warna warni...cantik

9:09 PM  
Blogger zino said...

beli utk perhiasan ke utk di makan hehe

10:45 PM  
Blogger Kak Elle said...

cath...

its like ginger bread man kan?I don't mind having one too:)

6:37 AM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

aha dlm bakul tu semua nya cookies for tahun 1 students.

6:38 AM  
Blogger Kak Elle said...

zino...

tidak di jual free untuk murid2 menengah satu...best kan?mesti sedap tu sayang mereka tak bagi kat nurse yg sedang menunggu.

6:39 AM  
Blogger Ummi said...

colorfulnya cookies tu..

8:04 AM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

colourful indeed kan?tapi apa rasa tak tau lah tu....hehe

lucky 12 -13 yrs old dapat free cookies lagik

10:23 AM  
Blogger silversarina said...

bestnya dapat colourful cookies tu... kakak nurse dapat berapa?????

11:09 AM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

hehe kakak nurse dapat sekeping aje..sedap share ngan kawan kat accts ept asal dia org tak dapat.

12:54 PM  
Blogger Unknown said...

so much cookies....hehehe...yummm yummmy!

idham

9:32 PM  
Blogger Kak Elle said...

idham...

lucky 12 & 13 yr olds kan?eat cookie first then the tea party on 31st with more cookies...hahaha

7:32 AM  
Blogger maklang said...

mintak resepilah cookies tu..boleh buat sendiri!

7:48 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

recipe kena tanya pihak PTA of ACSInternational....rasa nya macam gingerbread man cuma i hias dgn icing.

7:51 AM  

Post a Comment

<< Home