Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Wednesday, April 02, 2008

Daily ramblings.....

Nothing much to write as I am too busy doing my e-billings 5 wasted days waiting fort the invoices otherwise could have finished them now.Anyway thanks for sending it eh *** inspite of your hectic chores.I have to beat the dateline so looks like I have to work till late these 3 nights helppppppppppppp.

Remember the mad hatter party? Well since I was unable to go and eat the yummy food I had the plate of cookies and cake kept for me the next morning ..... so sweet eh and thanx.




Later in the afternoon we had black forest cake too and walnut cake courtesy of parents .... diet go bust ..... me huh? makan and makan again ..... belum stop lagi and comes monday more food coming up.





Yesterday after lunch I went to the school library the 2 ladies been waiting for me to come and I borrowed these 2 books.Once I finish these I will go and get more since we allowed to borrow up to 15 books at one go and I saw some DVD too so must check it out.













First time reading books by this author so far its good .... Nora you pernah baca dari Khadijah Hashim tak?


Will and his easter basket ....kyusuk mencari sesuatu tu .....



Eh buai laju- laju sampai pohon sena .... apa dalam baju sekumtum bunga cheena ..... hahaha





till my next entry......

Labels:

14 Comments:

Blogger Ummi365 said...

Untungnya kalau orang sayangkan, siap disimpankan lagi. Itu gambar will terbaru ke .. semakin comellah dia.. hmmm tak ada anak perempuanlah.

8:48 PM  
Blogger maklang said...

sedap makan2 aje...tak payah masak!

8:59 PM  
Blogger Kak Elle said...

UMMI...

hidup kena pandai bawa diri...hehe

yah Will latest taken on easter`day.

9:46 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

mana ada selalu makan2...masak pun masak juga:)

9:47 PM  
Blogger Norabella said...

Kak Elle, I think the one and only novel that I read by Khadijah Hashim was "Badai Semalam". I think it was donkey years ago...tak perasan pulak ada yang ini. It looks interesting eh? I will look out for it..

7:57 AM  
Blogger MAMAMIA said...

Hari ni hari cemburu...

Tadi jealous kat Ummi & Mak Lang, sebab dapat dating. Ni jealous kat Kak Elle pulak, sebab ada access to the school's library yg banyak buku2 interesting.....

8:44 AM  
Blogger Cat Cat said...

Ooooo, coklat cake.. Cath pun nak sikit...

Will has grown so much.. Cute sesangat... Can I take him home, pleeeease.??

9:09 AM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

kat library ni byk buku dia..haritu sempat to browse semua.

11:10 AM  
Blogger Kak Elle said...

mamamia...

ni lah nikmat nya bertugas di sekolah..senang nak ke pustaka kan?

11:11 AM  
Blogger Kak Elle said...

cath...

sebelum u nak pinjam Will I pinjam dulu ye?

chocolate cake tu sedap tau:)

11:11 AM  
Blogger silversarina said...

emm nasib baik simpan kek untuk kakak nurse kalau tak bagi injection baru tau....

manalah will comel tu kenal bunga cina... sakura taulah dia kot dah spring ni...hihihi.

2:16 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

tak simpankan pun takpe .. cuma lain kali demand double je...haha

Will kena ajar dia adat budaya kita kang terpesong susah kan?

2:33 PM  
Blogger kakLuna said...

novel khadijah hashim biasanya jd buku teks masa sekolah.

saya ada baca merpati putih terbang lagi,mira edora,dekat disayang jauh dikenang.

boleh tahan la novel2 dia.

3:51 PM  
Blogger Kak Elle said...

kakluna....

oh ye ke buku nya jadi buku sastera di sekolah?

saya dah habis satu mmg bagus...

9:00 PM  

Post a Comment

<< Home