Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Thursday, May 10, 2007

Thank you Simah and family for the lovely presents send to me through my nephew Rudi last week and finally I got it after 4 days of waiting.

Simah what you have given me no words can describe my feelings now...its too much compared to what I have given you!! and once again thank you,thank you,terima kasih banyak-banyak:)How am I going to repay your kindness?Rudi you better tell me when you are going to Turkey again.

These are the things that Simah has given me ..... take a look don't you think they are pretty?
Sweet simah you shouldn't have spend so much just turkish delight will do:)



Simah I certainly will treasure all the things and btw I gave some of the baklava and turkish delight to my bro when he sends the bag just now.Rudi dah terbang ntah kemana....terbang di awan biru....


Create Your Glitter Text


till my next entry.......

Labels:

16 Comments:

Blogger maklang said...

nanti kalau maklang nak pakai baju kale merah, boleh pinjam beg burgendy tu boleh kan..kan...

bestlah...itulah kak, orang berbudi kita berbahasa kan...orang memberi kita merasa, dan kalau merasa tu kenalah share..share..hint2 tu..jangan tak paham..ha..ha..

10:33 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

lebih dari faham...cakap aje bila u nak pakai nanti I DHL kan...jgn DHL pulak kata kerteh bukan area dia lagi sudah...hahaha

betul tu org berbudi kita berbahasa kan?

10:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

ala..sikit ja hadiah tu.. glad that finallyyyy sampai jugak package tu kat tangan akak... rudi... i nak saman u heheheh
thanks rudi for bringing it sampai nun ke singapore tu...

betul tu ..orang berbudi kita berbahasa..orang memberi kita merasa... mak lang n kak elle.. mai la sini shopping! :0)

11:16 PM  
Blogger Kak Elle said...

simah....

kalau u hantar tiket kami berdua insya'allah kita dtg...round satu pazar tu dari pagi sampai ptg....hehe

11:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

eh i thought mak lang yg naksponsor tiket kan? *wink*..

happy birthday nabella n happy mother's day to u akak..

11:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kak Elle & Mak Lang, Thank you so much for your kind wishes to Nabella. Will show her this blog later.

Simar....Thank you! Happy Mother's day to you too!

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Err....typo error..Simah! Alahai, jari ni pun...

2:35 PM  
Blogger Mulan said...

happy birthday to nabella...

bestnya kak elle dapat hamper dari turki tu. hah..lepas ni kena simpan duit pi turki pulak la... pastu nak kena kejar simah..!!!

4:11 PM  
Blogger aNIe said...

Kak elle...cantik2 buah tangan dari Simah...moga silaturahim akan sentiasa kekal...

Happy birthday dari auntie untuk Nabella jugak....

4:41 PM  
Blogger Mama Sarah said...

beautiful stuff from Turkey!

happy birthday to Nabella :)

5:50 PM  
Blogger Faizah said...

hmm...macam2 ada...

7:26 PM  
Blogger Kak Elle said...

simah...

lah ingat u nak bagi tiket!!oh maklang ye ok maklang jom kita pergi I tempah tiket you bayarkan...haha


norabella...

hanya ni aje yg dpt kami buat smlm..nanti ye nabella kalau aunty jumpa something cute I buy for you ok?
Ni mesti mama nya yg excited sampai type tersalah2



Mulan...

yes a beautiful hamper both from Istanbul and HCMC...thank you to both of you mmg tak terbalas ni.

7:30 PM  
Blogger Kak Elle said...

kak lady....

jom kita pergi sama ke turkey makalang nak belanja....kita shopping satu hari suntuk kat pazar tu:)

insya'allah silaturahim akan sentiasa kekal....amin.


mamasarah....

its my turn to be over the moon now:)


Faizah...

betul tu macam2 ada .... bila nak balik malaysia holiday?

7:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kak Elle, Nabella was smiling happily to see her name. Thank you. On behalf of Nabella, my sincere thanks to Mulan, Kak Lady & Mama Sarah.

8:25 PM  
Blogger Kak Elle said...

norabella...

at least she is happy to see her name flashing kan?

8:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe...yang ni Simah tak cerita dalam blog dia, banyaknya mak oi! LOL!

11:10 AM  

Post a Comment

<< Home