Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Friday, June 27, 2008

2nd piece ......





Finish my 2nd beret last night and same model posing for me .......
till my next entry..........



Labels:

14 Comments:

Blogger Cat Cat said...

Kak Elle,
Canteknya model.. and beret too... :)

9:44 AM  
Blogger Queen Of The House said...

Your model is very funkyy with her nose stud/ring :D

Kak Elle, your benang is wool or cotton? Kalau cotton buat anak tudung menarik kan? Wool would be a bit hot on the head, I think.

9:59 AM  
Blogger Kak Elle said...

cath...

bab tu amek Ros suruh modelkan...hahaha

11:43 AM  
Blogger Kak Elle said...

qoth...

at present using wool for winter beret to give away....will buy cotton for anak tudung:)

11:44 AM  
Blogger Sue.Aleen said...

i like this one la kak elle... sesuai jugak untuk baby2..

kak elle sungguh gigih!

12:39 PM  
Blogger maklang said...

rajinnya lah akak ni...satu hari satu siap....

1:31 PM  
Blogger Kak Elle said...

suealeen...

I tengok sama je cuma pattern aje yg lain:)

3:41 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

ni ada mood bolih siap satu in 2 days kalau mood takde agak berminggu baru siap...hehe

3:41 PM  
Blogger Neeza Shahril said...

memang tangan seni lah kak elle ni.. cepat betul knitting..
neeza suka la.. comel..

4:48 PM  
Blogger MAMAMIA said...

Rancaknya mengait... Macam kilang, tengah full swing..

Cantik pulak tu!!

5:58 PM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

tengah ada mood sekejap bolih siap....haha

6:18 PM  
Blogger Kak Elle said...

mamamia...

to keep me occupied one way is to knit knit and knit

6:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi, been a while.
Love the beret:)

10:31 PM  
Blogger Kak Elle said...

hazia...

TQ .. bila nak mai sg?

5:36 AM  

Post a Comment

<< Home