Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Monday, April 28, 2008

Khas untuk mu bapak......



Khas untuk mu bapak is a special video made my brother in law Saat unfortunately I am unable to upload into youtube or multiply as the file is too big ... it was rejected as it exceeded the 100MB allowance.

Its our tribute to the patriach in the Jellanie family .... this video was shown during atok's birthday bash when everyone were present.....

I was trying to do it at work but unsuccessful.....I did send to some of you only.... as I don't have your email address at my working pc.If you wish to view it do email me with your email addresses and I will send to you as soon as I can.

To those who have seen it any comments?????

My deepest appreciation to my brother in law Saat who spent so much time producing and editing it for weeks before the big bash.Thank you from the bottom of my heart for a well presentation done.






multiply only allow 10 minutes show so the other 15 minutes tu imagine ye....sorry terhad...








till my next entry............

Labels:

24 Comments:

Blogger cikMilah said...

Alhamdulillah, semuga atok selesa. Tambah lagi dengan homecook food dan kepakaran nursing akak dan sdik beradik, InsyaAllah akak akan cepat sembuh.
Nak juga la...email saya: pga851@yahoo.com. Thanks in advance :)))

9:42 PM  
Blogger silversarina said...

salam,

Baru lepas habis tonton.. menitis airmata ni dari mula dah sebak .... memang I dapat rasakan betapa bertuahnya akak dan ahli keluarga lain mendapat Pakcik Jellanie sebagai bapak dan atok dan begitu juga sebaliknya.. menerusi video ini I dapat mengenali lebih lagi ahli keluarga Jellanie ... akak memang cantik sejak dari muda dan wajah kam amat berbeza dari dulu dan cucu-cucu yang cun dan hensem belaka ( boleh kita ????.... marah anak-anak I nanti ....hehehe )

Welldone and Congratulations for the best video presentation .. !!

salam pada semua .

9:45 PM  
Blogger Norabella said...

Kak Elle...we can see the transformations of all your siblings...great work..great effort..syahdu tengok gambar dulu2.

10:05 PM  
Blogger Kak Elle said...

cikmilah...

TQ TQ TQ THE LINK DAH EMAIL TO YOU.

10:34 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

salam kembali..berapa box tissues habis eh?haha

Now you have met all the families in the Jellanie clans...

saya cantik ke?...hahaha...kembang telinga mendengar nya...tak lah se cantik bidadari tapi ok ok .... hehehe

10:38 PM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

a great change kan tengok nak ketawa juga:)mcm kelakar dulu2...

compliment to bro in law Saat for a good job done:)

10:39 PM  
Blogger aNIe said...

Kak..dah tengok video tu...alamak...nostalgia betul ye...anak cucu semua dah besar2...yang geli hati tengok hairstyle aini masa anak dara tu...heheheh...

Kak elle tak banyak berubah...

Pasti atok bangga melihat anak2 & cucu2nya yang dah dewasa serta berjaya dalam hidup...

Thanks kak for the email...

12:34 AM  
Blogger Queen Of The House said...

Kak Elle .... sorry tak reply your sms tadi ... tengah shopping, and then lupa nak check phone.

I nak tengok!!! My email is queen_at_work@yahoo.com. I'll be waitinggggg :D

12:49 AM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

benda yg baik kita kongsi bersama ye:)
masa zaman retro byk berbeza dari sekarang kan?

kami semua ketawa bila melihat gambar2 lama di layarkan...hehe

6:45 AM  
Blogger Kak Elle said...

queen...

bila saya tak balasan sms tu saya ingat you tak interested lansung:)ok nanti I give you the link...

6:46 AM  
Blogger Cat Cat said...

Kak Latifah,
Thanks for sharing the video... Jangan mare ya, Cath panggil Kak Elle, Kak Latifah... Baru tahu nama sebenar Kak Elle...

Wadoh, ingat 5 spice girls aje.. Rupa2nya 10 siblings altogether... Ramai jugak ya..

Annabel memang look a little bit like Huda when she was young...

11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Moga kekal bahagia bersama.. Doa ajzie buat kak elle sekeluarga..

12:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

kak Elle, something wrong with my downloading,.. i could not see till the end.. malam ni nak cuba download lagi sekali..

2:13 PM  
Blogger Kak Elle said...

cath..

I ingat all along you know my name..elle to actually suppose to be just L but people always spell it as elle so dah melekat nama tu for over 15 yrs.

so miss A looks like Huda ye?

2:27 PM  
Blogger Kak Elle said...

ajzie...

terima kasih and insya'allah kami bahagia selalu hendak nya:)

2:34 PM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

tak download sampai habis ke? cuba nya tak akan ada a movie like this again....hehehe

2:35 PM  
Blogger Queen Of The House said...

Kak Elle, it was a wonderful dedication indeed. So touching. May all of you have many more years to make more wonderful memories.

I love old pics .... and I loved looking at your family's. Thanks for sharing, Kak Elle.

5:57 PM  
Blogger Kak Elle said...

queen...

thank you for the kind wishes glad you managed to watch the whole show now....very the touching eh....hehehe

7:04 PM  
Blogger Brecht said...

Kak Elle, thx for the email in regards to this video, i didnt see it yet but hv seen this one on your blog, its very nice, tapi terhad lah, nanti Mush download the one u send and see it in full BUT i think its a very moving gesture by your sibling to do this for the entire family to your father! Sungguh mesra tengok family Kak Elle. Thx for sharing with us ya.

8:11 PM  
Blogger Kak Elle said...

mush...

when you have the time do watch it..sending it to you is for sharing:)

the file is too big that it was rejected as limit to 100MB only:(

8:27 PM  
Blogger Unknown said...

thanks for sharing...

bapak Jellanie....dengan anak2 dan cucu2 yang begitu menyayangi....uhuks, tersentuh saya.

may God bless the Jelannie family.

4:54 AM  
Blogger Kak Elle said...

id....

Thank you for watching its our way to show our appreciation to him and if u want to watch the whole show will email to u.

6:48 AM  
Blogger maklang said...

same macam ummi, maklang tak dapat tgk lagi...jap lg nak cuba lagi!

8:31 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

takpe maklang saya tak memaksa...kalau dpt melihat nya bagus lah.

9:34 PM  

Post a Comment

<< Home