Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Thursday, November 20, 2008

Last day ......



Yes last day today but not my last day ah ...but last day of examinations for the IB students and come next year they will be going to the University and most of them I think will be going overseas to pursue their degrees.I had the opportunity to have pictures taken with 3 of them and they say wait till tomorrow when they are in their best being Graduation Day....ok ok aunty nurse will wait for the rest tomorrow.





Aunty nurse with Zen and Rick ..... I don't have to wear white during school holidays .....





With Wei Xin anak malaysia from PJ been studying in Singapore last 10 yrs .... mesti anak yg berada kan? Unfortunately doesn't speak malay at all more Singaporean than Malaysian.





What I cooked today for lunch ...... yes very the rajin .....



Chicken curry eaten with french loaf ... it was a sell out ... one teacher came at 3 plus and all gone poor Mr Chen I'll cook again one day ok?




and will continue later going out for dinner with birthday girls now......

Got home at 11 plus after a seafood dinner ... my bro Fandi treated us since its his 2 daughters birthday Nazz on 17th and Syida on 19th ... couldn't go earlier as the 2 girls were away...Nazz was in Bali with friends and Syida on her flight schedule.

The place - Chai Chee Seafood ni mesti Nora and Sya menelan air liur .... yum..yum ... and we had the followings .......

Psssst Cath nanti mai Sg kita pergi makan ye Robert belanja .... hahaha


till my next entry ..........

Labels:

18 Comments:

Blogger maklang said...

wah kenyang lah makan dgn the girls...I tak makan pun malam ni...

10:01 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

kenyang sgt maklang sampai jln senget cam ketam...hehe

11:48 PM  
Blogger zura aini said...

takpe kak jalan senget macam ketam, masih jalan ke depankan, tak reverse. he, he.....sedapnya ayam lemon tu.

12:51 AM  
Blogger Kak Elle said...

zany....

kekenyangan lah tu sampai tak leh jln lurus....hehe

5:52 AM  
Blogger silversarina said...

Sedapnya ... sama macam maklang malam tak makan tapi pagi tadi lepas subuh terus panaskan lauk dan baru lepas nyum nyum :)

7:04 AM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

rina ngan maklang puasa malam ke...hehehe

7:08 AM  
Blogger Mulan said...

wooowwweeee.... sedap nya makan kak elle. i love eating, i love all kind of food...

8:57 AM  
Blogger Kak Elle said...

mulan...

jom kita JJCM ... bila eh?

9:07 AM  
Blogger Tepi Sungai Batu said...

Semuanya orang perempuan kat sini, Kalau Pak Man nak tumpang menyampuk boleh ke?
Dari teratak Maklang Pak Man ke sini.Tenguk-tenguk semua perempuan,alamak tersalah masuk ke?
Pak Man balik dulu!

9:46 AM  
Blogger Kak Elle said...

manlaksam...

salam apa salah nya kalau semua perempuan kan .. dlm berbincang sesuatu tak kira adam atau hawa:)

10:33 AM  
Blogger tulipurple said...

aduissshhhh....nie yg wat bagai terpanggil2 balik Sg...yummyyyyyyy!

12:07 PM  
Blogger Cat Cat said...

Oh boleh boleh.. Chai Chee Seafood... No hal!!! Nampak sedap sangat makanan kat situ eh...

12:25 PM  
Blogger Kak Elle said...

tulip...

kat sana pun ada sea food restaurants tak yah jln jauh balik sg...hehe

3:19 PM  
Blogger Kak Elle said...

cath...

okie:)

3:20 PM  
Blogger Neeza Shahril said...

napelah curry chicken tu nampak sangat sedap??
sebab tu lah licin kan..
makan dengan french loaf pulak tu... aduhhhh... ada yang meleleh air liur nanti ni.. ;)

6:57 PM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

yg meleleh air liur sape ek?...hehe

the curry just nice and so yummyyyy..

7:04 PM  
Blogger Norabella said...

Sedapnya....

9:24 PM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

jom kita pergi lagi...hehe...kali nak pergi perut kosong baru leh enjoy puas2....hehe

9:34 PM  

Post a Comment

<< Home