Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Saturday, February 23, 2008

Another parcel....

I received another parcel today actually it arrived yesterday and since I was at the hospital the delivery guy left a note under my door and I called the skynet company and arranged for another delivery thats today.




THANK YOU MAKLANG,PAKLANG,ALONG,ANGAH,MAYA AND HAKIM for these lovely early birthday present:) this time byk juga dapat early presents eh?My sis Aini sms to say that she also bought a COACH bag for lunch just for wallet and mobile....thank you...thank you...but will only get to touch it when she comes back from her states holiday end of this week.


They are so pretty especially with the additional lovely pink rose RE by that gifted hands of non other -maklang.Sungguh cantik sayang pulak nak gunakan .... nampak2 sorok dlm laci ..... hehehe






Any orders?? cepat-cepat sebelum kedai maklang tutup mengambil tempahan lagi ..... hahaha


Atok went for a repeat chest xray this afternoon re his pneumonia unfortunately being saturday I was unable to get a report.He is very chatty today but then after dinner he complains of SOB so now he is on oxygen again....atok bila nak baik ni?....macam suka aje duduk kat hospital:)He asks how long has he been in hospital??? he lost count of the days too....ada satu patient cina di sebelah nya yg suka buat strip-tease show(tidak sengaja tau)...tanggalkan seluar dah tu diaper nya lucut ke buku lali ..... adoi pek what are you doing lah?????..... kesian nurses yg bertugas.




till my next entry.................

Labels:

12 Comments:

Blogger maklang said...

Kasi hadiah tu nak suruh guna lah kak...ke letak teko dalam lacik jugak???

Hope Atok will recover soon...

10:41 PM  
Blogger Kak Elle said...

maklang kena cari teapot yg canggih untuk that special cover...nanti senang sikit nak cari lah.....china bone ke....hahaha

10:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sweet nyerrr teapot cover tu.
Macam2 kerenah kat hospital kan. Semuga Atok cepat sembuh...

11:10 PM  
Blogger Kak Elle said...

cikmilah...

sweet teapot cover from a sweet lady to a sweet b'ay girl....hahaha

insya'allah atok akan sembuh cuma one problem dia masih belum mau bergerak lagi...adoiiiiiiiiiiiii

11:33 PM  
Blogger Faizah said...

Kak Elle..
When is yr birthday?I would like to wish you happy birthday in advance..takut nanti terlupa lak..

Wau..nice present from mak langkan..cantik..

4:06 AM  
Blogger Kak Elle said...

faiza...

few more days to go and thank you for the wishes too:)

kerja tgbn maklang mmg class gitu kan?

8:38 AM  
Blogger Ummi said...

Kak elle, banyaknya entry miss. kat rumahni pun one after another kena.

Semoga atuk lekas sembuh.

12:09 PM  
Blogger silversarina said...

Laaa dah nak birthday kak elle...I ni kaki pelupa... cantiknya hasilkerja maklang...memang class !!

Eehhh kena tutup mata bila lalu sebelah that chinese patient....lucu pulak :)

4:52 PM  
Blogger aNIe said...

Kak elle...harap2 atok cepat sembuh & boleh balik rumah...memang penat bila kene berulang alik dari rumah ke hospital...tapi harap2 kak elle sihat selalu dan lebih tabah...takpelah kak...apek sebelah tu boleh menghiburkan...heheheh...gelak lady kak elle cerita pasal apek tu...

Cantik hadia maklang tu...dia memang rajis dan berseni...

6:52 PM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

take care anak2 sakit ibu bolih jaga tapi kalau ibu dah sakit susah tak org nak jaga..papa jauh sgt mungkin kena import so korean hero lak...hehe

9:13 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

ala dah tua dah tapi happy juga bila kekawan semua ingat...hahaha

Mr Tan sebelah bapak rupa nya dah separuh senile baru hari ni dpt berborak ngan anak dia...hari ni aje 3 kali dia cabut neele dr lengan dia ... kesian staff on duty.

9:15 PM  
Blogger Kak Elle said...

kaklady...

mmg harapan kami semua atok cepat sembuh...dah 3 minggu di hospital..

apek sebelah tu kesian kaklady .. dia tak tau apa yg dia buat dah sikit nyanyuk.

9:17 PM  

Post a Comment

<< Home