Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Monday, October 20, 2008



My new found...........







My new found cyber nephews and nieces .... cute eh? hail the queen ... long live the queen .....














budak2 tu semua kena jadi aunty punya models .......














my picture is a bit blurrrrrrr any of you have a sharper picture bolih email to me pleaseeeeeeeeeee.














My apology I counted the isetan grabbed and last count its only 32 pieces but a few of them come in 2 pcs no wonder kira sampai 40 ... sorry eh.














Psssss ..... pada mak2 anak2 yg jadi models jgn marah ye ......


















NOW COMES THE REAL MODELS WANNABE FOR PLUS SIZE .......



















Above are some of the tops that I bought from Total Woman @ Isetan last saturday and sunday... Huda & myself both wearing same size sometimes depends on cutting so thats why I bought doubles (but 2 different sizes)in some.Now she is teaching in primary school after her graduation in May till next July where she hopes to contniue her studies and get a degree in teaching @ NTU.... she has to pay for them except for 2 pieces which I gave her.... haha













Don't you think it was a good buy? .... just my luck rite to be in KL at right time as last day of sale was on sunday.....timing was good.







Don't be surprise if you see our posters somewhere in KL ya (some ads company saw our photos and decide to use them)..... hehehe
































till my next entry...............

Labels:

25 Comments:

Blogger Hazia said...

It was nice meeting you again.
Amboi, cute2 nya. Yang boyfriend cun 2 org kat bawah tu elok print besar2 and frame, Kak Elle:)

10:02 PM  
Blogger Kak Elle said...

hazia...

I owe u kacang pool since you left before I can distribute them at the hotel.

10:54 PM  
Blogger maklang said...

wah tak sangak jadi model pulak..he..he..

suka baju cream Huda pakai tu...maklang muat tak gaknya...

9:23 AM  
Blogger Kak Elle said...

maklang...

model untuk XXL size mcm ni lah...haha

aha baju cream tu tinggal satu aje ingat for myself tapi bila Huda nampak 'oh I love this' so buat cam mano kan bagi kat dia..it comes in 2 pcs baju dlm sleeveless.

9:36 AM  
Blogger Queen Of The House said...

Cool *posters* hahaha! 32 or 40 pieces, it was a great buy lah, Kak Elle. Beruntung Huda, ada wak yang boleh belikan baju & sama-sama jadi model! You two look great :D

10:37 AM  
Blogger Kak Elle said...

qoth....


cam mana bolih tak jadi model? tak semua Huda dpt free - 2 baju aje ..lain dia kena bayar....hehehe

11:03 AM  
Blogger zura aini said...

alaaaa kak,
senyum ai nengok rambut akak gambar dengan queen tu semua, rambut ala cleopatra ehhh, betul ke saya sebut ni?

11:45 AM  
Blogger Kak Elle said...

zany...

haha kelakar kan?

11:54 AM  
Blogger silversarina said...

fuyooooo... memasing dah jadi models... nanti tambah glamour akak..hehe.

agaknya orang kat Isetan tu tunggu je kadatangan akak lagi :)

12:51 PM  
Blogger Kak Elle said...

rina...

peweettttt ... hahaha

mmg dia bagi pun calling card dia kalau nak dtg suruh call tengok ada sale tak...hahaha

1:44 PM  
Blogger Kak Teh said...

kak elle, pandailah you buat posters. I have been testing mys skills too with scrapblogging. Cuba pi tengok my blog.

3:08 PM  
Blogger Kak Teh said...

kak elle, thanks for yr comment, tapi lupa nak tanya, you pakai programme apa untuk buat gambar tu?

3:24 PM  
Blogger Kak Elle said...

kak teh...

billboard guna photofunia and photos arrangement I use photoscape...easy to follow.

4:08 PM  
Blogger Brecht said...

Wah kak ellle, mush betul2 ingat kak elle dah jadi model kat KL hehehehhe camera trick rupa2nye ; ) Some of the tops are very nice, ada beli satu untuk mush tak ?? heheheh kidding eh, jangan marah ye.

11:02 PM  
Blogger Mulan said...

waahhh.. gathering in kl gitu. kalau hubby free, mesti saya terbang jumpa kak elle kat kl jugak..

sure seronok tu.. bila nak visit kerteh pulak ni..??

12:23 AM  
Blogger Kak Elle said...

mush...

tipah tertipu eh?I guess its easier to get xxl size in Belgium kan?

6:44 AM  
Blogger Kak Elle said...

mulan...

kerteh??? coming soonnnnnnnnnnn

6:44 AM  
Blogger zino said...

datang KL buat modelling rupa nya hehe

11:17 AM  
Blogger Kak Elle said...

zino...


susah nak dapat model mcm ni tau...haha

11:18 AM  
Blogger Neeza Shahril said...

cantik2 baju yang kak elle beli.. sekarang pun neeza dok mencari baju yang agak loose supaya fit perut neeza yang besar ni hehee..

32 tu still banyak la kak elle.. ;)
tapi takpe, kak elle seronok kan..

1:26 PM  
Blogger Kak Elle said...

neeza...

nama je 32 after tolak sana tolak sini tinggal 20 aje .. tapi cukup lah ada rezeki beli lagi:)

1:29 PM  
Blogger aNIe said...

Kak...macam2lah akak ni...dah jadi model billboard plak...hehehe...

Anie berkenan baju cream Huda tu...cantik...

Pasal gambar nanti anie upload kat multiply eh...

1:42 PM  
Blogger Ummi365 said...

kak elle,

my gambar pun tak terang jugak.. maybe sebab tak pakai flash masa tu.. nanti i email ya..

2:18 PM  
Blogger Kak Elle said...

anie..

tak dpt jadi model stage kat blog pun jadi lah kan?

ok nanti saya check kat multiply.

5:06 PM  
Blogger Kak Elle said...

ummi...

ok thank you:)

5:07 PM  

Post a Comment

<< Home