Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Monday, March 12, 2007



This is a belated birthday wishes to dear Pisces who celebrated it on 9th March and I overlooked.Rinnie I am so sorry for not remembering it until I went into your blog on saturday nite.

Anyway its never too late HAPPY BIRTHDAY AND MAY YOU HAVE A BETTER TOMORROW WITH GOOD HEALTH AND WEALTH.SEMOGA DI PANJANGKAN UMUR DAN DI MURAHKAN REZEKI.

till my next entry......

Labels:

14 Comments:

Blogger pekan said...

Kak Elle,

Terima kasih banyak2 for this n3.. :D

Semoga kita semua senantiasa diberkati dibawah lindungan NYA..

10:01 AM  
Blogger ~ GAB ~ said...

I thought I left the message the other day, perhaps, it didn't go thru. Sigh!

Anyway, it's not too late for me to wish you HAPPY BELATED WOMEN'S DAY Kak Elle.


Happy Birthday Pisces.

12:54 PM  
Blogger aNIe said...

Pisces...kak lady baru tau bila baca kat blog kak elle....seb baik kak elle ingatkan...jap nak pegi blog pisces...heheeh

12:55 PM  
Blogger aNIe said...

Larrr...dah wish dah...oooh no!! i'm so forgetfull now...

12:56 PM  
Blogger Mulan said...

baik kak elle ni.. ingat birthday kenkawan...

"HAPPY BELATED BIRTHDAY PIECES"

kak elle.. murahnya handbag tu!!! ada buat lelong tak? kasi cakap tau..

1:32 PM  
Blogger silversarina said...

I tak kenal pisces tapi nak ucap Happy Belated Birthday jugak kat dia sebab dia kawan kak elle, so nice.

nampaknya collection handbags kak elle dah go global ni ....kalau buat expo handbags bagitau ye :D

1:42 PM  
Blogger maklang said...

laaa...kat sini lak nak ucap selamat kat Pisces...tak pekan..

Sama ngan birthdate my youngest Bro. Busu..

1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tumpang wish juga ..
Dear Pieces, Happy belated Birthday.

5:20 PM  
Blogger Kak Elle said...

pisces...
happy birthday sekali lagi:)

~gab~...

nak wish everyday pun bolih..haha..
looks like everyone getting forgetful eh..

kaklady...

haha kaklady pun dah macam gab forgetful....infectious ni...hehe
takpe lah untuk kekawan blogland kita buat lah perhargaan di hari jadi mereka kan kaklady?

mulan...

nanti kakelle buat jumble sale on bags...yes they are cheap thats why I beli...tu pun gunakan duit birthday present:)

LJ...

bolih di pertimbangkan cadangan u tu....haha
pisces is just another blogger like us who happen to visit me everyday like you and since its her birthday why not make an N3 rite?

maklang...
happy birthday untuk busu juga ye...cam mana bandung dapat beli gucci tu?

adah...
tak payah tumpang just make yourself at home:)

6:40 PM  
Blogger david santos said...

Hello!
This work is very good, thank you
have nice week
InsyaAllah

9:25 PM  
Blogger Kak Elle said...

david..
thank you read your poem .... very good.

10:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Happy Birthday Pisces! I hope still not too late...

7:21 AM  
Blogger pekan said...

terima kasih pada semua..
special thanks to kak elle..
=>gab,
=>kaklady (hehe..),
=>mulan,
=>loveujordan,
=>maklang (happy b'day utk Busu jugak.. still available ke..? hihi..),
=>dr. adah,
=>kak norabella..
thank you once again..:D

10:44 AM  
Blogger Kak Elle said...

nora...

never too late in anything...better late than none:)

pisces...

:)

6:57 AM  

Post a Comment

<< Home