Selamat Datang

My Photo
Name:
Location: Singapore

Eldest and working in healthcare industry.Love my siblings and my many nephews and nieces..live in Singapore.





links

FAMILY
Ameer Hassaan
Hannah
Huda
ImranAjmain1
ImranAjamin2
Musliha
Nadia
Nazurah
Rudi


FRIENDS OF THE BLOGLAND
Adiejin-my
Ajzie-Germany
Cat Cat-USA
Catlover
CikMilah-My
darling d-England
Faiza-France
~Gab~-My
Hazia-My
Helena-My
Idham-Jeddah
Kak Lady-My
Kak Luna-My
Kak Teh-London
Lollies-Doha
LuJordan-Jordan
Mak Andeh-MY
Mak Lang-Kerteh
Mamamia-My
Mas-My
Mulan-Vietnam
mamasarah-England
Mush-Belgium
nani-My
Nazrah - Dubai
Neeza - Saudi
Nora-Sg
Nor ash-Sg
nurazza-My
OpahDe-Australia
Qisst-My
Queen-My
Raden Galoh-My
Sakura-My
Sarina-kemaman
Sentral Station
Simah-Turkey
Singakelabu-Japan
Suealeen-My
Sya-My
Syuf-My
Tie-My
tulipurple-My
umi_e-My
Ummi-My
ween-My
whizcakes-My
Yhaslin-My
Yus-England
zany-My
Zino-My
zlaa-UK


Recipes

Dapur Kak Elle

Monday, October 16, 2006


PGL the musical coming to singapore and yessssssssssssss!! I am going to watch it.Thank you BIL Saat and sis Ram for the treat ( or do I have to pay my share??) haha
I am looking forward for this and from what I heard its a good show , anyone in KL there seen it?box office rite?Never heard of Stephen Rahman - Hughes and he's good looking too.The play will be at the Esplanade from 24th - 26th Nov 06.

I have nothing to update yet re BIL Kam as they are still doing more investigations.Just hope we have good news soon.We wish you a speedy recovery and to my dear sis Aini be strong I know you are mentally and physically exausted my *hugsssssss* for you.

No food picture either as my kitchen close from mon - friday :) activities at weekends only.Weekdays depend on nasi bungkus or leftovers even in ramadhan month.

Today I bought some snacks for raya during my lunch hour and tomorrow maybe will tunjuk2 at kuih2 ingat nak tunjuk2 kat teratak maklang tapi dah tak amik order pulak.

Esok jumpa lagi.

12 Comments:

Blogger maklang said...

First lagiiii...

Kak..lagu ni memang jiwang gila...dengar memalam ni..syahdu gitu...Sib baik bulan posa...

10:43 PM  
Blogger Kak Elle said...

ML : ok ok tambah lagi satu present pasal dapat no 1 lagi...haha...hai love story dari andy williams mmg tak jemu mendengar nya.

11:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kak Elle, I dah dapat tickets to PGL the Musical on 25 Nov 2006. I booked online on the first day they announced...typical Sporean. You pergi bila? I memang dah lama tertunggu-tunggu...rugi lah kalau tak tengok kan?

Btw, hopefully your BIL is doing fine, insyaallah.

8:10 AM  
Blogger Kak Elle said...

nora:We going on the first day 24th as sat/sun org yg sponsor ade kerja kawin anak sedara.Hopefully duduk sebelah Han Isaac ke Ako Mustapha:)hahaha BIL hard to say till another MRI is done.

8:15 AM  
Blogger Sya said...

wah wah kak elle kat singapore pun nak tenguk PGL ... i never has the chance, tak berteman, ada teman yg enjoy their company tak suka theatre yg suka theatre lak macam musang berjanggut.. isk tadak rezeki

9:46 AM  
Blogger pekan said...

kak elle, baru tau kak elle dah ader blog.. welcome, welcome..

kak elle, kalau tgk pgl nanti dok sebelah hans isaac, kirimkan salam sayang saya kat dia yer, rindu gileerr nie kat dia.. kalau la dia pun suka kat sy.. hahahahah.. perasaaan betul..

semoga BIL kak elle selamat segalanyer..

10:29 AM  
Blogger Mulan said...

heard PGL bagus punya musical. good, grab the chance and go. apa tah lagi dapat jumpa the charming2 actors. kita tengok dvd film je... jauh di mata la kak elle...

11:50 AM  
Blogger Kak Elle said...

Sya:come over to sg kak elle bawak tengok PGL.

Pisces: welcome to my blog and terima kasih kerana sudi menjengok.Akan ku kirimkan salam mu to Hans Isaac tu pun kalau jumpa.They are doing a h-tea with him and the ticket is S$65/-

Mulan: selamat berkenalan oh you are really too far away lah.Macam mana raya kat sana?

7:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ceh!! I yang beria-ia nak tenguk PGL, you yang pergi dulu!! Takpe, I'll be watching the grand finale on the 26th. Yesss!!!

8:36 PM  
Blogger Kak Elle said...

adah: relax ler beb maybe the grand final will be better than the opening day *senyum*...I dapat circle seat you macam mana VIP box ke? Nora what about you since you book on first day?

10:33 PM  
Blogger aNIe said...

Kak elle...masa kak elle kata nak tengok PGL ingatkan kak elle is coming over to KL...rupa2nya kat show tu kat singapore. My sister in law memang mengajar pelajaran sastera so dia banyak pergi tengok teater..katanya this PGL musical memang BEST!!!...

11:28 PM  
Blogger Kak Elle said...

Kak Lady tu lah bila you kata nanti kita gi dating pelik juga....salah c/o hehe...I usik my BIL Saat and he really booked the ticket for 4 of us.

11:45 PM  

Post a Comment

<< Home